کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

يادداشت:

ضربه کفر بر پيکر عدالت در محراب تقوي

25 خرداد 1396 ساعت 10:34

تمام کفر فرق اسلام را در محراب عدالت شکافت.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سجاد صالي فعال فرهنگي در شهرستان اردل به مناسبت ليالي قدر و شهادت حضرت علي(عليه السلام) در يادداشتي نوشت:بعد از سه هفته روزه داري و راز و نياز با خالق يکتا در ماه مبارک رمضان، با فرا رسيدن شبهاي قدر؛ دلهاي مومنان به نزديک ترين حد خود به معبود رسيده و آماده پذيرش فيوضات بي انتهاي الهي مي شود.

ليالي قدر؛ شبهايي که از هزاران ماه برتر است. شبهايي که گسترده ترين سفره بخشايش و پر نعمت ترين خوان رحمت خداست. شبهاي قدر فرصتي است تا زنگار يک سال زندگي در دنياي خاکي را از آيينه دل بزدائيم و به فطرت خداجوي خويش باز گرديم . رمضان موعد عروج است و ليالي قدر ميعاد شب زنده داران و معراج بيداران. شب قدر شب خودشناسي و خدا شناسي است.

درسحر نوزدهمين روز از ماه مبارک رمضان سال چهلم هجري آسمان کوفه به خون نشست و شمشير مسموم نفاق و کين فرق عدالت گستر عالم را شکافت.

« فزت و رب الکعبه » به خداي کعبه رستگار شدم .

شب بيست و يکم ماه رمضان است . امشب شب آزاد شدن جانسوزترين ناله هاي نخلستان است . ديگر نخل ها از دانه هاي اشک حضرت علي ( عليه السلام ) خرما نخواهند داد و مهرباني سايه گستر او بر سر يتيمان نخواهد نشست تا غبار يتيمي را از چهره غمبار آنان بزدايد. ديگر محراب کوفه، نيايش شبانگاهي مولا و رهبرش را نمي بيند.

بانگ شبون بلنداست و گويي اين همه ناله را پاسخي نيست.
زمينيان در ماتمند و آسمانيان چشم انتظار و علي چون هميشه مظلوم...
امشب عجب حالي دارد حسن، نمي‌داند از غم فراق پدر بگريد يا بر اين وصال ابدي غبطه خورد و حسين همچنان به پدر مي‌نگرد ، پدر که غريبانه در بستر جهل کوفيان خفته.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 34962

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/note/34962/ضربه-کفر-پيکر-عدالت-محراب-تقوي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir