کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان:

نماز عید قربان در فارسان اقامه می شود

9 شهريور 1396 ساعت 16:01

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: با توجه به اينکه امسال عيد بزرگ قربان با روز جمعه همزمان شده است لذا نماز عيد قربان در روز جمعه با حضور مردم مؤمن و انقلابي شهر فارسان ساعت هفت نيم صبح در محل مسجد و مصلي امام حسين (ع) برگزار شود.


به گزارش جهانبین نیوز،حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: عيد سعيد قربان يکي از اعياد بزرگ اسلامي و يادآور زيباترين تعبد بندگان در برابر خداي متعال است.

وي افزود: اين روز بزرگ درواقع عيد فداکاري، ايثار، ايمان و مسئوليت است و درعين‌حال عيد قربان، جشن پايان تکليف حج و برگزاري کنگره بزرگ امت اسلامي است.

یوسفی تصريح کرد: با توجه به اينکه امسال اين عيد بزرگ با روز جمعه همزمان شده است لذا نماز عيد قربان در روز جمعه با حضور مردم مؤمن و انقلابي شهر فارسان ساعت هفت نيم صبح در محل مسجد و مصلي امام حسين (ع) برگزار خواهد شد.

وي افزود: لذا از عموم امت حزب‌الله دعوت مي‌شود با شرکت در نماز عيد قربان بر شکوه و عظمت نماز عيد که جلوه‌اي از وحدت، همدلي و عظمت امت اسلام است بيفزايند.

يوسفي گفت: همچنين بر اساس احکام شرعي مبني بر اينکه اگر يکي از اعياد فطر و يا قربان در روز جمعه واقع شود بايد نماز عيد را اقامه و در آن هفته نماز جمعه برگزار نشود لذا در اين هفته نماز جمعه برگزار نخواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 36023

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36023/نماز-عید-قربان-فارسان-اقامه-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir