:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - اتحاد بين مسئولين و مردم باعث تسريع در روند اجرايي پروژه ها - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهار محال و بختياري:

اتحاد بين مسئولين و مردم باعث تسريع در روند اجرايي پروژه ها

19 دی 1395 ساعت 13:29

استاندار چهار محال و بختياري گفت: وجود اتحاد، يكدلي و تعامل بين مردم، مسئولان، نمايندگان مجلس و قشرهاي مختلف چهارمحال و بختياري باعث تسريع در روند اجرايي پروژه هاي مختلف اين استان شده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ قاسم سليماني دشتكي استاندار چهار محال و بختياري در نشست با مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: در اين نشست وضعيت پروژه هاي عمراني و اقتصادي و فعاليت مختلف استان به طور كامل و جامع مورد بحث و بررسي كارشناسي و علمي قرار گرفت.

وي افزود: وضعيت پروژه هاي مرتبط با حوزه عمراني، آب، راه آهن و شناسايي راهكارهاي علمي و اجرايي براي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي نيز در نشست مشترك استاندار چهارمحال و بختياري و مجمع نمايندگان استان بررسي شد.

سليماني دشتكي تصريح كرد: ادامه اين روند مي تواند در تكميل و بهره برداري از پروژه هاي نيمه تمام چهارمحال و بختياري و رسيدن سريع تر به شاخص هاي توسعه اي در بخش هاي مختلف مانند افزايش اشتغال، كاهش نرخ بيكاري، روتق اقتصادي و دستيابي به اهداف پيش بيني شده مؤثر باشد.

افزوده مي شود در اين نشست نمايندگان مردم چهارمحال و بختياري در حوزه هاي انتخابيه چهار گانه مجلس شوراي اسلامي نظرات و ديدگاه هاي خود را در حوزه هاي مختلف مطرح و بر همگرايي و تداوم پيگيري هاي مشترك در اين زمينه تأكيد كردند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 32603

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32603/اتحاد-بين-مسئولين-مردم-باعث-تسريع-روند-اجرايي-پروژه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir