کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجراي 270 پروژه اقتصاد مقاومتي در شهرستان شهرکرد

11 تير 1396 ساعت 12:02

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: 270 پروژه مرتبط با اقتصاد مقاومتي در شهرستان شهرکرد اجرا مي شود که از طريق سيستم بانکي تسهيلاتي به آن ها ارائه مي گردد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حميد ملك پور فرماندار شهرستان شهرکرد در نشت ستاد اقتصاد مقاوتي شهرستان اظهار داشت: دست يافتن به توسعه اي پايدار كه بتواند نيازهاي جامعه را برآورده سازد و موجب رضايتمندي و رفاه عمومي شود، نيازمند برنامه ريزي، تصميم گيري و مديريت دقيق و كارآمد است.

وي به اجراي ۲۷۰ پروژه مرتبط با اقتصاد مقاومتي در اين شهرستان اشاره كرد و ادامه داد: به پروژه هايي كه منجر به توليد و اشتغال مي شوند تسهيلات از طريق سيستم بانكي و اقتصاد مقاومتي اعطا خواهد شد.

فرماندار شهرستان شهركرد افزود: متقاضيان مي توانند با مراجعه به دستگاه هاي اجرايي و انجام مراحل موردنظر معرفي نامه دريافت و از تسهيلات بهره مند شوند.

ملک پور تصريح كرد: علاوه بر اين امسال اعتبارات توسعه اقتصادي در نظر گرفته شده كه با تمهيدات مديران و اهتمام استاندار از طريق كمك هاي فني و اعتباري بخشي از سودهاي بانكي به شبكه هاي بانكي پرداخت تا درصد سود تسهيلات كاهش يابد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 35204

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35204/اجراي-270-پروژه-اقتصاد-مقاومتي-شهرستان-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir