کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار هفشجان:

امروز در پاسداشت ارزشهاي انقلاب با تمام توان بايد گام برداشت

1 بهمن 1396 ساعت 12:38

شهردار هفشجان گفت: امروز در پاسداشت ارزشهاي انقلاب با تمام توان گام برميداريم و راه امام راحل را ادامه مي دهيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حامد فروزنده شهردار و رئيس ستاد دهه فجر هفشجان در در جلسه ستاد دهه فجر ضمن تبريک و تهنيت فرا رسيدن ايام دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام ، خاستگاه ارزشهاي اسلامي، تولد دوباره اسلام اصيل و سي و نهمين پيروزي انقلاب اسلامي است.

وي تصريح کرد: دهه فجر درهاي پيروزي را يک به يک به روي اين ملت گشود و “استقلال و “آزادي” و “جمهوري اسلامي” را به ارمغان آورد و باعث شد مردم شيريني پيروزي انقلاب را حس کنند علي الخصوص در دولت تدبير و اميد که خدمتگزاران با تمام توان در راه خدمت به مردم کوشيدند و دستاوردهاي بزرگي در حوزه هاي مختلف به ارمغان آوردند که همگي آنها بر عظمت و عزت ايران اسلامي در جهان افزود.

فروزنده ادامه داد: نعمت انقلاب اسلامي و حکومت جمهوري اسلامي بزرگترين نعمتي است که خداوند به ما ارزاني داشته از اين رو امروزه همگان بايستي پاسدار خون شهدا، جانبازان و آزادگان باشيم و در پاسداشت ارزش‌هاي انقلاب با تمام توان گام برداريم و راه امام راحل را ادامه دهيم و در سايه رهنمودهاي مقام معظم رهبري کشتي انقلاب را در اين گرداب حوادث دنيا به سر منزل مقصود يعني پيوند با حکومت صاحبش برسانيم.

وي يادآور شد: انقلاب اسلامي در سال ۱۳۵۷ مخصوص تهران و شهرهاي بزرگ کشور نبود و شهرهايي همچون هفشجان چهارمحال و بختياري نيز در اين نهضت سهيم بودند.

شهردار هفشجان در پايان خاطرنشان کرد: همچنين ياد و خاطره شهيد ابراهيم درويشي هفشجاني از شهداي انقلاب در اهواز و نيز شهداي دفاع مقدس و صنعت شهر هفشجان که بي شک از افتخارات ديار راست قامتان جهان بين است را گرامي مي داريم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 38139

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38139/امروز-پاسداشت-ارزشهاي-انقلاب-تمام-توان-بايد-گام-برداشت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir