کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

حماقت ترامپ منجر به شعله ور شدن آتش خشم و انتفاضه جديد مسجدالاقصي مي شود

1 دی 1396 ساعت 15:52

امام جمعه موقت کوهرنگ گفت: کشور هاي اسلامي بايد حمايت خود را از فلسطين با صداي رسا فرياد بزنند و بدانيد حماقت ترامپ در اعلام حمايت از بيت المقدس بعنوان مرکز اسرائيل منجر به شعله ور شدن آتش خشم و انتفاضه جديد مسجدالاقصي مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي يکم ديماه شهر چلگرد با بيان اينکه قدس قبله مسلمين جهان، سرزمين تاريخي و مادر فلسطين است و متعلق به مردم فلسطين خواهد بود افزود: انتقال سفارت خانه کثيف امريکا به قدس شريف همانند بازي با آتش است، مطمن باشيد آمريکا و اسرائيل قدرت تحمل بازي با اين آتش رو ندارند و قطعا در آتش خواهند افتاد.

حجت الاسلام روح الله سليماني بيان داشت: کشور هاي اسلامي بايد حمايت خود را از فلسطين با صداي رسا فرياد بزنند و بدانيد حماقت ترامپ در اعلام حمايت از بيت المقدس بعنوان مرکز اسرائيل  منجر به شعله ور شدن آتش خشم و انتفاضه جديد مسجدالاقصي مي شود.

وي افزود: تنها راه مقابه با اين غده سرطاني  اين است که ادامه مقاومت مردم فلسطين و حمايت کشور هاي اسلامي از سرزمين فلسطين و جبهه مقاومت را چند برابر کنند.

سليماني با اشاره به اينکه آينده قدس را، يک کشور يا يک رئيس جمهور مشخص نمي کند افزود: آينده قدس را مردم فلسطين مشخص مي کنند.

خطيب موقت نماز جمعه کوهرنگ تصريح کرد: هدف آمريکا اين است که قدس رو يهودي سازي کنند و زمينه ايجاد کند مسلمانان را از قدس اخراج کند.


وي خاطر نشان کرد: محمود عباس به هيچ وجه نبايد فريب آمريکا رو بخورد، اين ها قابل اعتماد نيستند چون تجربه و آيه قرآن به ما ياد داده است که اينها از شما راضي نمي شوند حتي اگر از آيين آنها هم پيروي  کنيد انها دست از سر شما بر نمي دارند


حجت الاسلام سليماني در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه تاکيد کرد: اگر عفت و حيا در بين زنان و مردان ما درست شد، جامعه سالم مي شود، اگر زني حيا و عفت را رعايت نکند نه تنها خودش سقوط مي کند بلکه جامعه رو به سقوط وا ميدارد، عفت و حيا سرمايه هر زن و مرد مومن است که بايد اين دو سرمايه رو از دست ندهند.

وي با بيان اينکه ما عفت چشم، گوش و زبان داريم که اگر اينها رعايت بشوند، رابطه انسان قوي تر و خالصانه تر مي شود يادآور شد: تا عفت و حيا را رعايت نکنيم نمي توانيم مزه عبادت رو بچشيم، شور و شوق عبادت به وجود نمي آيد.

سليماني گفت: عفت و حيا نه تنها بايد در جامعه رعايت شود بلکه بايد در تنهايي هم رعايت شود، بخصوص در بين خانواده، اگر عفت و حيا رعايت نشود انتظار نداشته باشيم که فرزندانمان عفت و حيا رو رعايت کنند.

انتهاي پيام/610ک
 


کد مطلب: 37699

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37699/حماقت-ترامپ-منجر-شعله-ور-شدن-آتش-خشم-انتفاضه-جديد-مسجدالاقصي-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir