کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح طرح بومي محلي و گردشگري پيرغار در فارسان

24 خرداد 1394 ساعت 17:04

همزمان با ايام تعطيلات تابستانه، طرح بومي محلي و گردشگري منطقه پيرغار در شهرستان فارسان افتتاح شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، با حضور فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان و جمعي از مسئولين اين شهرستان، طرح بومي محلي و گردشگري پيرغار در روستاي ده چشمه افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار لهراسب سليماني، گفت: دشمن دام‌هاي زيادي براي گرفتار کردن مردم عزيز ما علي الخصوص جوانان پهن کرده است و از هر فرصتي استفاده مي کند و اين مساله وظيفه ما مسئولان را در قبال جوانان سنگين مي‌کند و نبايد بي توجه باشيم که آنها در دام دشمن گرفتار شوند.

فرمانده ناحيه بسيج شهرستان فارسان افزود: در راستاي مقابله با تهديدات نرم و تهاجم فرهنگي و سالم سازي پارکها و همچنين استفاده همه اقشار از مناطق گردشگري و بوجود آمدن فضايي معنوي در تفريح گاه ها با رويکردهاي بومي محلي در شهرستان، همانند چهار سال پيش طرح بومي محلي و گردشگري پير غار توسط سپاه ناحيه شهرستان افتتاح شده و به حول و قوه الهي با قوت کار خود را ادامه خواهد داد.

وي، ادامه داد: در اين طرح برنامه ها و مسابقات فرهنگي و ورزشي، پخش برنامه هاي راديويي و برپايي نمايشگاه هاي فرهنگي بويژه با موضوع حجاب و ديگر برنامه هاي متنوع سرگرم کننده، اجرا مي شود.



انتهای پیام1020ج /590پ


کد مطلب: 23045

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/23045/1/افتتاح-طرح-بومي-محلي-گردشگري-پيرغار-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir