:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی اهدای خون در چهارمحال و بختیاری - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به منظور تسریع در عمل خون‌گیری برای زلزله‌زدگان غرب کشور صورت گرفت

راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی اهدای خون در چهارمحال و بختیاری

23 آبان 1396 ساعت 11:59

با توجه به وقوع زلزله و جهت ساماندهی ذخایر خونی استان و جلوگیری از انباشت خون سامانه نوبت دهی اینترنتی و ثبت نام اهدای خون در استان چهارمحال و بختیاری در دسترس است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ با توجه به وقوع زلزله و جهت ساماندهی ذخایر خونی استان و جلوگیری از انباشت خون سامانه نوبت دهی اینترنتی و ثبت نام اهدای خون در استان چهارمحال و بختیاری در دسترس است.

این سامانه به‌منظور جلوگیری از اتلاف وقت اهداکنندگان و مدیریت بهتر اهدای خون و همچنین تکریم اهداکنندگان راه اندازی شده است.

اهداکنندگان می توانند با مراجعه به سایت nobatdehi.ibto.ir، با انتخاب استان، شهر، پایگاه، روز و ساعت مراجعه پس دریافت کد رهگیری به مرکز خونگیری مراجعه نمایند و بدون نوبت پذیرش شوند.

به همراه داشتن کارت ملی در زمان مراجعه به پایگاه اهدای خون الزامی است و شایان ذکر است اهدای خون ثبت نام کنندگان منوط بر پذیرش پزشک پس از بررسی معاینات پزشکی می باشد.

همچنین اهداکنندگان باید قبل از اقدام و ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی شرایط عمومی اهدای خون را بررسی و سپس اقدام به ثبت نام نمایند.

شرایط عمومی اهدای خون به شرح ذیل می باشد:

حداقل سن ۱۸ سال تمام و حداكثر ۶۰ سال (اهداكنندگان مستمر تا ۶۵ سال)

حداقل وزن ۵۰ كيلوگرم

فواصل اهدای خون هر سه ماه یکبار مشروط به آنكه تعداد دفعات آن در طول يكسال از ۴ بار تجاوز ننمايد.

همراه داشتن اصل كارت شناسايي (كارت ملی یا شناسنامه)

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 37095

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37095/راه-اندازی-سامانه-نوبت-دهی-اینترنتی-اهدای-خون-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir