کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردل:

فرهنگ‌سازی حفاظت از منابع طبیعی رسالت مهم خبرنگاران است

23 مرداد 1397 ساعت 10:23

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردل گفت: خبرنگاران جایگاه مهم و اثرگذاری در جامعه دارند لذا فرهنگسازی حفاظت از منابع طبیعی از مهمترین رسالت این قشر تلاشگر است.


به گزارش جهانبین نیوز، سلیمان بهمنی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردل صبح امروز در دیدار با خبرنگاران شهرستان اردل ضمن تقدیر از این قشر تلاشگر گفت: خبرنگاران نقش بزرگی در انعکاس مشکلات مردم به مسئولین و پیگیری مطالبات مردم دارند.

بهمنی اظهار کرد: خبرنگاران به مسئولین کمک می کنند تا نتیجه عملکرد مدیرتی شان در رفاه مردم را ملاحظه کنند، اگر این عملکرد منفی بود آن را تغییر دهند و اگر بازخورد مثبتی گرفتند با انگیزه مضاعف خدمت رسانی کنند.

وی، فرهنگسازی را از دیگر رسالت های اصحاب رسانه برشمرد و گفت: فرهنگسازی در هریک از حوزه ها می تواند جامعه را در امنیت، اقتصاد، اخلاقیات و سایر بخش ها در مسیر توسعه قرار دهد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری اردل در ادامه افزود: خبرنگار جایگاه مهم و اثرگذاری در جامعه دارد و اگر به نحو مطلوب از آن بهره برداری شود شاهد رشد و تحول کشور خواهیم بود.

بهمنی در پایان گفت: خبرنگار باید آگاه ترین، عالم ترین، عادل ترین و منصف ترین فرد جامعه باشد تا بتواند امیدآفرین و منشا خیر شود.

انتهای پیام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 40055

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40055/فرهنگ-سازی-حفاظت-منابع-طبیعی-رسالت-مهم-خبرنگاران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir