کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اردل:

نوروز نشانه اي از قيامت است

28 اسفند 1394 ساعت 15:01

امام جمعه شهر اردل گفت: در عيد نوروز طبيعت مرده دوباره جان تازه مي گيرد که اين نشانه اي از نشانه قيامت است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت السلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر اردل با تبريک به مناسبت فرا رسيدن عيد نوروز گفت: عيد نوروز عيد باستاني ايرانيان محسوب مي‌شود که ريشه روايي و تاريخي دارد.

سلمان پور با بيان اينکه فرصت ها بسيار زودگذر است اظهار کرد: عيد باستاني نوروز فرصتي مناسب براي خودسازي و کمک به محرومان و نيازمندان است.

وي افزود: عيد باستاني نوروز زماني مناسب براي صله رحم، ديد و بازديد و اصلاح سبک زندگي است.

سلمان پور بيان کرد: انجام فريضه صله رحم در دين مبين اسلام بارها مورد تاکيد قرار گرفته که شايسته است مردم ايران اسلامي به اين امر مهم در طول ايام نوروز توجه ويژه اي داشته باشند.

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه نوروز نشانه اي از قيامت است افزود: در عيد نوروز طبيعت مرده دوباره جان تازه مي گيرد که اين نشانه اي از نشانه قيامت و يادآور قيامت براي انسانهاست.

خطيب جمعه اردل از حضور پررنگ مردم و مسئولان اردل در صحنه ها و آيين هاي مختلف ملي و مذهبي در سال جاري قدرداني کرد و گفت: از مسئولان انتظار مي رود در راه خدمت رساني به مردم در سال جديد بيش از پيش همت کنند.

وي با اشاره به فرا رسيدن ۲۹ اسفند روز ملي شدن صنعت نفت در ايران گفت: ملي شدن صنعت نفت ايران يکي از برگ‌هاي زرين تاريخ کشور عزيزمان در مبارزه با استبداد داخلي و استعمار خارجي است که روحانيت مثل هميشه نقشي مهم در آن داشت.

حجت الاسلام سلمان پور با بيان اينکه اخيرا شيوع بيماري تب برفکي در دام ها به شدت افزايش يافته از تيم‌هاي دامپزشکي خواست که در ايام تعطيلات نوروزي نظارت ويژه اي از کشتارگاه هاي شهرستان داشته باشند .

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 27915

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27915/نوروز-نشانه-قيامت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir