کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره ثبت‌احوال شهرستان فارسان خبر داد

ثبت بیش از یک هزار ولادت در هفت‌ماهه اول سال در فارسان

1 دی 1397 ساعت 12:11

رئيس اداره ثبت‌احوال شهرستان فارسان گفت: طبق آماري که در هفت‌ماهه اول سال جاري به‌دست‌آمده خوشبختانه تعداد 1335 مورد ولادت به ثبت رسيده و متأسفانه 176 مورد فوت در شهرستان فارسان به ثبت رسيده است.


نورعلي خدادادي در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: طبق آماري که در هفت‌ماهه اول سال جاري به‌دست‌آمده خوشبختانه تعداد 1335 مورد ولادت و متأسفانه 176 مورد فوت در شهرستان فارسان به ثبت رسيده است.

وي در ادامه افزود: حداکثر فرصتي که براي ثبت فوت داريم حدود 10 روز و براي ثبت ولادت 15 روز مي‌باشد تا به ثبت برسانيم و شناسنامه دريافت کنيم.

خدادادی خاطرنشان کرد: براي دريافت و ثبت‌نام کارت‌هاي ملي تنها تا پايان امسال فرصت داريم و شناسنامه‌هاي مستهلک را نيز در کمترين فرصت تعويض خواهيم کرد و خدمت رسان مردم عزيز شهرستان خواهيم بود.

وي بيان داشت: از افرادي که هنوز براي دريافت کارت هوشمند خود اقدام نکرده‌اند خواهشمند است هر چه سريع‌تر اقدام به ثبت تام و دريافت کارت هوشمند خود را انجام دهند تا در آينده هر بهره‌مندي از اوقات اجتماعي خودشان با مشکل و مانعي مواجه نشوند.

رئيس اداره ثبت‌احوال شهرستان فارسان گفت: در خصوص ظرفيت نوبت‌گيري کارت هوشمند ملي در شهرستان و با توجه به اتمام اعتبار کارت‌هاي ملي  هم‌اکنون در چندين دفتر پيشخوان در حال ثبت‌نام کارت هوشمند ملي در سطح شهرستان مي‌باشيم و از شهرستاني‌هاي عزيز درخواست نمود با مراجعه به سايت www.ncr.ir و يا از طريق مراجعه به يکي از دفاتر پيشخوان نسبت به اخذ کارت هوشمند ملي اقدام نمايند.
 
انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 41018

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41018/ثبت-بیش-یک-هزار-ولادت-هفت-ماهه-اول-سال-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir