کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل خبر داد:

برگزاري 100 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردل

1 مهر 1397 ساعت 12:33

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل از برگزاري 100 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در اين شهرستان خبر داد.


هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيور به مناسبت هفته دفاع مقدس و با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس در گفتگويي به تشريح اين برنامه ها پرداخت و بيان داشت:هفته دفاع مقدس يادآور تلاش، ايثار و از خودگذشتگي رزمندگان و شهداي گرانقدري است که در سنگر دفاع مقدس براي پاسداري از ميهن و ارزش هاي انقلاب اسلامي از جان خود گذشتند.

جمشيدي اظهار کرد: ارزش و اعتبار امروز ايران اسلامي بواسطه رشادت ها و از خود گذشتگي عزيزاني است که در دوران جنگ تحميلي و جهاد حق عليه باطل يا به شهادت رسيده اند و يا به درجات جانبازي و آزادگي نائل شده اند.

وي با بيان اينکه همه ساله همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌هاي مختلفي در سراسر کشور برگزار مي‌شود، از اجراي ۱۰۰ برنامه در شهرستان اردل خبر داد و تصريح کرد: اين برنامه‌ها در سطح شهرستان و با همکاري ديگر دستگاه‌ها و نهادها برگزار مي‌شود.

فرمانده سپاه ناحيه شهر ستان اردل اعلام کرد:ديدار با خانواده شهدا، غبارروبي مزار شهداي گمنام و شهرستان، برگزاري نمايشگاه دفاع مقدس، تشکيل کارگاه آموزشي و نشست بصيرتي، برگزاري همايش شعر با حضور شاعران ،رژه موتوري،مسابقه کتابخواني، برگزاري مسابقات ورزشي و برگزاري يادواره شهدا از برنامه‌هاي اين شهرستان در هفته دفاع مقدس مي باشد .

جمشيدي گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم و سال تحصيلي جديد بهترين فرصت براي انتقال ارزش‌هاي دوران هشت‌ساله جنگ تحميلي به نسل جوان و نوجوان كشور است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 40398

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40398/برگزاري-100-برنامه-مناسبت-هفته-دفاع-مقدس-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir