کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در تابستان 96

حضور 4200 کودک و نوجوان در کلاس‌های کانون زبان ایران در چهارمحال و بختیاری

27 تير 1396 ساعت 13:48

رئیس کانون زبان ایران در چهارمحال و بختیاری گفت: 4 هزار و 200 کودک و نوجوان در استان از کلاس‌های کانون زبان ایران در تابستان جاری بهره مند شدند.


محمد مردانی رئیس کانون زبان ایران در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ از روند رو به رشد این امکان در استان خبر داد.

وی در این باره گفت: در تابستان جاری ۴ هزار و ۲۰۰ کودک و نوجوان در چهار شهرستان شهرکرد، فارسان، بروجن و فرخشهر از کلاس‌های کانون زبان ایران بهرمند شدند.

محمد مردانی با بیان اینکه در بهار جاری این تعداد ۳۵۶۰ نفر بوده است افزود: با اضافه شدن واحد کانون زبان ایران در شهرستان فارسان و کلاس‌های آموزشی این واحد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرخشهر این تعداد به ۴ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مرکز آموزشی دخترانه کوثر در شهرکرد با ۲ هزار و ۲۰۰ زبان آموز دارای ۱۰۵ کلاس آموزشی است و مرکز پسرانه نیز با یک هزار و ۴۰۰ زبان آموز ۸۹ کلاس آموزشی دارد.

مردانی افزود: مراکز بروجن، فارسان و فرخشهر نیز با ۷۵۰ زبان آموز موفق به پوشش‌دهی ۲۹ کلاس آموزشی شده است.

رئیس کانون زبان ایران در استان اضافه کرد: در حال حاضر با جذب سه مدرس جدید کلیه مراکز از ۲۹ مدرس فعال بهرمند هستند که با برگزاری کلاس‌های جدید تعداد این مدرسین نیز افزایش خواهد یافت.

مردانی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ زبان آموز به عنوان متقاضیان پشت نوبت در این مراکز وجود دارند توسعه کانون زبان ایران در استان را از اهداف جدی این مرکز عنوان کرد.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 35448

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35448/حضور-4200-کودک-نوجوان-کلاس-های-کانون-زبان-ایران-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir