کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام قاسمپور امام جمعه موقت لردگان:

مسئولین آستین‌هاى همت را بالا بزنند و مشکلات مردم را بر طرف کنند

12 مرداد 1397 ساعت 15:17

حجت الاسلام قاسمپور،امام جمعه موقت لردگان گفت: مسئولین باید مشکلات مردم را بر طرف کنند، امروزه در فضاهای مجازی دشمن مردم را دعوت به تظاهرات و راهپیمائی می کنند باید با هوشیار و بصیرت کامل نقشه دشمن را نقش بر آب کرد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام حسین قاسمپور امام جمعه موقت لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اولین نشانه های تقوی الهی راز داری، بازی نکردن با آبروی مردم و مومن، تجسس نکردن در زندگی مردم است، وی با اشاره از احادیث و روایت گفت: هركس آبروي مؤمني را بريزد خداوند او را در بين مردم مفتضح مي كند .

خطیب جمعه لردگان در ادامه گفت: چرا بعضی ها منافع خود را به منافع مردم و انقلاب ترجیع می دهند و هر کاری خواستند با منافع انقلاب می کنند چرا با آنهائیکه دلار های این مملکت را گرفتند و بر خلاف مصالح این کشور اقدام کردند و کسی با آنها برخورد نمی کند .

وی اشاره داشت: در کشور همسایه ترکیه پول کشورش در تحریمی که امریکا کرده بود چند لیری کمتر شده بود مردمش دلار های امریکا را آتش زدند و از پول کشورشان حمایت کردند در کشور ما بر عکس است تولیدات داخلی را به دلار گره می زنند .

قاسم پور افزود: چرا در کشور با این محتکرین و مفسدین بر خورد نمی شود از قوه قضائیه می خواهیم با اشد مجازات با محتکرین و مفسدین بر خورد کنند .یک عده قلیلی منافع مردم را نادیده می گیرند ودر این کشور هر کاری می خواهند می کنند .

وی به ۱۲ مرداد سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت : ۱۲ مرداد سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که مستقیما زیر نظر مقام معظم رهبری وتمام برنامه ها و مراسمات ملی و مذهبی و راهپیمائی ها را انجام می دهد این روز را گرامی می داریم و به مسئولین این شوراها خداقوت می گوئیم .

قاسم پور به روز حقوق بشر اسلامی اشاره کرد و گفت: پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) بنیانگزار حقوق بشر اسللامی است و حضرت علی (ع) ان را تدوین کرده است . حقوق بشر آمریکائی همان حقوق بشر زندانهای گوانتانامو و جنایت های او در افغانستان و عراق و سوریه است .

امام جمعه موقت لردگان به سالروز شهادت امام رضا (ع) به نقل و قولی اشاره کرد و گفت: مراسماتی در شان این امام بزرگوار در سطح شهرستان بر گزار گردد .

حجت الاسلام قاسمپور، به انجام رسالت مسئولین در این برهه از زمان اشاره کرد و گفت: مسئولین باید مشکلات مردم را بر طرف کنند و نباید بصیرت فراموش شود امروزه در فضاهای مجازی دشمن مردم را دعوت به تظاهرات و راهپیمائی می کنند برای گرانی و مشکلات اقتصادی،  اگر هوشیار نباشیم نقشه دشمن را اجرا کرده ایم می خواهند آسایش مردم را به هم بریزند مگر آمریکا در افغانستا ن و عراق و سوریه نرفت چه گلی به سر مردم ریخت جز کشت و کشتار و بد بختی برای مردم آنها؛ می خواهند ایران را هم مانند افغانستان بکنند ملت هوشیار است هوشیار تر باشد .

خطیب جمعه این هفته در پایان گفت: بعضی ها در کشور ما حرف استکبار را می زنند بازی چه دشمن شدند تمروز جامعه ما کاری با چپ و راست ندارد در سایه وحدت و انسجام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند حفظ انقلاب برای ما مهم است حفظ پرچم جمهوری اسلامی ایران برای ما ارزش است .
انتهای پیام/۶۳۰ ل


کد مطلب: 39958

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39958/مسئولین-آستین-هاى-همت-بالا-بزنند-مشکلات-مردم-طرف-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir