کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای نخستین بار برگزار می‎شود

"رسانه، نظم و امنیت" در استان چهارمحال و بختیاری

20 آبان 1393 ساعت 13:18

معاون اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین جشنواره "رسانه، نظم و امنیت"، در استان خبر داد.


به گزارش جهانبین‌نیوز، سرهنگ پاسدار شهریار حیدری با اشاره به برگزاری جشنواره "رسانه، نظم و امنیت"برای اولین بار به صورت استانی، اظهار کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان در پی آن است تا در چارچوب ماموریت ها و وظایف اجتماعی خویش، جشنواره ای با عنوان "رسانه و نظم و امنیت عمومی" برگزار نماید.

وی، ابراز امیدواری کرد با مشارکت اصحاب رسانه و فرهیختگان حوزه قلم و اندیشه، زمینه را برای افزایش روزافزون نظم و امنیت پایدار بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

حیدری ادامه داد: در این راستا معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در نظر دارد نخستین جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی را حول محور سه هدف؛ تقویت بسترها و زمینه های رسانه ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه ها و تقویت سهم رسانه ها در پیشگیری اجتماعی برگزار کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان، با اشاره به محورهای پنج گانه این جشنوار، گفت: ظرایف روان شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخ دادها، ابعاد جامعه شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، کنش وری رسانه ها در حیطه ترویج قانون گرایی و نظم پذیری، سازوکارهای رسانه ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و همچنین سهم و نقش رسانه ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم، از جمله این محورها می باشند.

وی، آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه جشنواره را پایان دیماه عنوان کرد و افزود: آثار رسیده در بهمن ماه مورد ارزیابی داوران متشکل از اساتید برجسته دانشگاهی قرار می گیرند و در اسفندماه از برگزیدگان جشنواره تجلیل می شود.

گفتنی است:جزئیات ضوابط ارسال آثار از سوی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

انتهای پیام / خ ز/


کد مطلب: 18898

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18898/رسانه-نظم-امنیت-استان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir