کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گرانی نان، تائید یا تکذیب!

ابلاغ افزایش قیمت نان از طرف اتحادیه نانوایی‌های چهارمحال و بختیاری/ علت تکذیب گرانی توسط رئیس صنعت، معدن و تجارت استان چیست؟

6 آبان 1397 ساعت 11:01

تائید افزایش قیمت نان از سوی رئیس اتحادیه نانوایی‌ها، تکذیب این مورد از سوی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان و توزیع نان با نرخ جدید از سوی نانوایی‌ها در ذهن مردم این سوال را ایجاد می‌کند که دلیل گرانی نان چه می‌تواند باشد و چرا نظارتی بر قیمت‌ها صورت نمی‌گیرد؟


به گزارش جهانبین نیوز؛ درست سوم آبان‌ماه بود که افزایش قیمت نان در چهارمحال و بختیاری توسط برخی از کانال‌ها اعلام شد و به دنبال آن مردم با مراجعه به نانوایی‌ها این افزایش قیمت را به چشم دیدند.

این درحالی است که افزایش ۲۰ درصدی نان روز گذشته از سوی امیررضا امیری رئیس اتحادیه نانوایی‌های چهارمحال و بختیاری تائید شد و علت افزایش نان از سوی وی افزایش قیمت حامل‌های انرژی، آرد و سایر ملزومات عنوان گردید.

اما نعیم امامی رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در مصاحبه‌ای که با یکی از خبرگزاری‌های استان انجام داد، بیان داشت: تاکنون هیچ ابلاغیه‌ای جهت افزایش قیمت نان به نانوایی‌های استان اعلام نشده است و افزایش قیمت مورد تائید سازمان صمت نیست.

در همین راستا با یکی از نانواهای شهرکردی گفت‌وگو کردیم که متن آن را در زیر می‌خوانید:

این نانوا بیان داشت: ساعت ۱۲ روز چهارشنبه طی پیامکی از ما دعوت شد که برای دریافت نرخ جدید نان به اتحادیه مراجعه کنیم.

وی با اشاره به اینکه قیمت آرد دولتی ۱۰۰۰ تومان و قیمت نان ۵۰ تومان افزایش داشته است افزود: نانوایی‌ها شرایط سختی دارند و مانند همه اقشار با گرانی‌ها مواجهند اما قیمت نان را تا قبل از رسیدن ابلاغیه و با اختیار خود افزایش ندادند.

این نانوای شهرکردی با بیان اینکه برخی از مشتری‌ها از گرانی نان گلایه دارند اضافه کرد: کیفیت نان برخی از نانوایی‌ها پایین است، اما این نکته را هم باید در نظر داشته باشیم که آرد خوبی به دست آن‌ها نمی‌رسد و شاید علت این موضوع همین باشد.

به گزارش جهانبین نیوز؛ چرا بعد از آنکه افزایش قیمت نان توسط رئیس اتحادیه نانوایی‌ها در شهرکرد تائید می‌شود این موضوع از سوی رئیس صنعت، معدن و تجارت استان تکذیب می‌گردد؟

به نظر می‌رسد این سازمان درنظر دارد علت گرانی نان را نانوایی‌ها عنوان کند اما این سوال در ذهن مردم ایجاد شده است، که چرا هیچ نظارتی از سوی دولت بر افزایش قیمت‌ها صورت نمی‌گیرد و چرا نانوایی‌ها باید قیمت نان را بدون هماهنگی بالا ببرند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40668

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40668/ابلاغ-افزایش-قیمت-نان-طرف-اتحادیه-نانوایی-های-چهارمحال-بختیاری-علت-تکذیب-گرانی-توسط-رئیس-صنعت-معدن-تجارت-استان-چیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir