کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيشکسوتان ورزشي روحيه پهلواني را مرام خود قرار داده اند

6 دی 1395 ساعت 9:24

رئيس هيات ورزش باستاني و کشتي پهلواني چهار محال و بختياري گفت: پيشکسوتان ورزشي روحيه پهلواني را مرام و منش خود قرارداده اند و از سنين کودکي در گود زورخانه ورزش مي کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، کيومرث هادي پور رئيس هيات ورزش باستاني و کشتي پهلواني استان افزود: اين هيات طي سال جاري در تمامي مناسبت هاي ملي و مذهبي تلاش در اجراي برنامه هاي فرهنگي داشته است.

وي با اشاره به آخرين برنامه هيات در گراميداشت ميلاد باسعادت پيامبر اکرم (ص) اضافه کرد: خوشبختانه عموم مردم استقبال خوبي از اين ورزش و اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي ورزشي در باشگاه ها و زورخانه هاي استان دارند.

هاديپور ارتباط حماسي بين اين ورزش و روحيه جواني را از عوامل توجه جوانان به اين ورزش دانست و گفت: در کنار پيشکسوتان ورزشي که هميشه روحيه پهلواني را مرام و منش خود قرار داده اند ما شاهد حضور جواناني هستيم که از سنين کودکي در گود زورخانه ورزش مي کنند.

وي با اشاره به رويکرد هيات در جذب نوجوانان و نونهالان به اين ورزش گفت: با همت قهرمانان استاني و همراهي بزرگان در حال تلاش براي گسترش و معرفي بيشتر ورزش باستاني و کشتي پهلواني در جامعه و بخصوص مدارس هستيم.

رئيس هيات ورزش باستاني و کشتي پهلواني استان از اجراي برنامه هاي ورزشي بخصوص در ايام و مناسبت هاي ملي مذهبي خبر داد و اضافه کرد: در سطح استان و به مناسبت هاي مختلف شاهد نواختن زنگ زورخانه و حضور اقشار مختلف ورزشکاران هستيم و تلاش خواهيم کرد تا با رايزني با مسئولين استاني نسبت به توسعه و تجهيز اماکن ورزشي مورد نياز در تمامي شهرستان ها اقدام کنيم.

بنابر اعلام هاديپور، استان در زمينه ورزش باستاني و کشتي پهلواني با درخشش قهرمانان خود، داراي رکوردهاي جهاني و ملي مي باشد.

انتهاي پيام1026ج/۵۳۰ب


کد مطلب: 32351

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32351/پيشکسوتان-ورزشي-روحيه-پهلواني-مرام-خود-قرار-داده-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir