کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پنجمين روز از دهه فجر/

افتتاح و کلنگ زني 16 پروژه در شهرستان سامان

16 بهمن 1396 ساعت 17:09

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري از افتتاح و کلنگ زني 16 پروژه در شهرستان سامان با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد تومان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما، سیامک سليماني معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري در مراسم افتتاح ۱۳ پروژه شهرستان سامان با بيان اينکه انقلاب ما انقلابي است که در دنيا بر آن حساب ويژه اي است و به انقلاب اسلامي در معادلات بين المللي به عنوان يک قدرت بزرگ به آن نگاه مي شود، اظهار داشت: انقلاب اسلامي انقلابي نيست که از ۱۲ بهمن ماه تا ۲۲ بهمن ماه آغاز شده باشد بلکه ريشه انقلاب از زمان هاي گذشته در کشور ايران بوده است.

سليماني با بيان اينکه براي اين انقلاب جوانان زيادي با نثار خون خود درخت انقلاب را آبياري کرده اند، بيان داشت: دو عامل مهم در ماندگاري انقلاب وجود داشته يکي رهبري پيامبر گونه امام خميني (ره) و ديگري حضور مردم در تمامي صحنه ها و عرصه ها، مردمي که با حضور در خيابان ها انقلاب را به وجود آوردند.

وي افزود: هر زمان که مسئولين نياز داشتند مردم در خيابان هاي حضور پيدا کردند و در انقلاب اسلامي حرف آخر را مردم مي زنند و در نهايت مردم تکليف را مشخص مي کنند و مردم ولي نعمتان ما هستند.

سليماني با اشاره بر اينکه نه تنها در دولت تدبير و اميد بلکه در تمامي دولت هاي قبل تلاش و کوشش هاي در جهت پيش برد اهداف انقلاب و نظام شده است، بيان داشت: کم و کاستي هاي در تمامي زمينه ها وجود دارد بايد خدمات انقلاب و نظام و دولت در کنار انتقاد هاي سازنده به گوش مردم رسانده شود.

وي با تاکيد بر اينکه دهه فجر فرصت مناسبي است که خدمات دولت، انقلاب و نظام در مراسمات و جشن ها براي مردم بازگو شود، بيان داشت: در شهرستان سامان ۹۳ ميليارد تومان اعتبار مصوب شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري در ۳۹ سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در شهرستان سامان ۱۶ پروژه با اعتباري بالغ بر ۲۰ ميليارد تومان افتتاح و کلنگ زني شد، بيان داشت: از ۱۲ سالن ورزشي، پنج سالن ورزشي در دولت تدبير و اميد در اين شهرستان به بهره برداري رسيده است.

سيامک سليماني با بيان اينکه در راستاي رفع نقاط حادثه خيز و ايجاد زيرساخت هاي گردشگري ۶ ميليارد تومان اعتباري براي جاده بخش زاينده رود اختصاص داده شده است، تصريح کرد: ايجاد باغ گردشگري، خانه مسافر و ساخت ساختمان هاي دهياري با ظرفيت پذيرش گردشگران در راستاي ايجاد زير ساخت گردشگري در شهرستان گردشگري استان چهارمحال و بختياري است.

سليماني با بيان اينکه در راستاي حل مشکل پارکنيگ و ترافيک مجموعه تاريخي و تفريحي پل زمانخان تعريض جاده صورت گرفته است، عنوان کرد: بايد در راستاي ايجاد پارکنيگ تغيير کاربري زمين هاي اطرف در راستاي ايجاد زيرساخت ها و خدمات دهي به گردشگران در اين مجموعه صورت گيرد.

وي از به بهره برداري رسيدن کمربندي سامان در اوايل سال ۹۷ در اين شهرستان خبر داد و بيان داشت: اقدامات پاياني کمربندي در حال انجام است و در حال حاضر نيز عبور و مرور صورت مي گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 38391

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38391/افتتاح-کلنگ-زني-16-پروژه-شهرستان-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir