کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روايت عشق در کلام پيشگامان انقلاب اردل

امام خميني الگوي ساده زيستي بود/دشمن از اتحاد ملت شريف اسلامي هراس دارد

21 بهمن 1396 ساعت 13:42

يکي از پيشگامان انقلاب اسلامي در شهرستان اردل گفت: دشمنان از اتحاد ملت شريف اسلامي هراس دارند و امروز در بحث سياسي تلاش دارند بين مردم و مسئولين جدايي بيندازند.


به گزارش جهانبین نیوز، فريدون طهماسبي يکي از پيشگامان انقلاب اسلامي در شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت دهه مبارک فجر گفت: در سال ۵۷ در شهرستان اردل جزء اولين کساني بودم که به فرامين امام خميني (ره) لبيک گفته و در راه رضاي خدا در تمام عرصه هاي انقلاب اسلامي شروع به فعاليت کردم.

طهماسبي افزود: با حضور ۲۵ نفر از اهالي شهر اردل در تاريخ ۱۳۵۸/۲/۲ در قم به ديدار حضرت امام خميني (ره) رفتيم و بعد از بيعت با امام به مشهد مقدس اعزام شديم.

وي به فعاليت هاي خود در اوايل انقلاب اشاره کرد و افزود: عمده فعاليت هاي بنده در مسجد جامع شهر اردل بود و در ابتدا يک روحاني از قم به اين شهر اعزام شد و تنها روحاني در شهرستان اردل بود برخي اعلاميه ها و بروشورهايي از فرموده هاي امام خميني (ره) را بين هيئت امنا و برخي معتمدين روستاها توزيع مي کرديم و کم کم شروع به تبليغ براي جمهوري اسلامي ايران و محکوم کردن شاه انجام داديم.

اين پيشگام انقلاب در خصوص دلايل وقوع انقلاب اظهار داشت: اينکه چرا انقلاب شد دلايل خاص خود را دارد اما مهم‌ترين دليل آن اين بود که استکبار در يک دوره طولاني مدت سعي کرد به صورت نرم اسلام را از بين ببرد؛ در ايران هم اين مساله مطرح بود به ويژه آن که تلاش مي‌شد شاه پرستي جاي اسلام را بگيرد ولي مردم ولايتمدار ايران اسلامي با رهبري امام راحل و توکل برخدا جلوي اين حرکت شوم استکبار ايستادند و تمامي نقشه هاي شومشان را براي هميشه نقشه برآب کردند.

طهماسبي گفت: انقلاب اسلامي به ايران عزت، اقتدار و آزادي بخشيد و توأم با آن ارزش‌هاي الهي بر جامعه حاکم شده و هويت مسلمانان شکوفا شد و در اين راه پر فراز و نشيب شهيدان براي شخصيت بين‌المللي ايران عزيز جان فدا کردند.

وي بيان کرد: دشمنان در تمام دوران انقلاب اسلامي از اتحاد ملت شريف اسلامي هراس داشتند و امروز در بحث سياسي تلاش دارند بين مردم و مسئولين جدايي بيندازند لذا بايد همه هوشيار باشيم تا اين نقشه شوم دشمنان مثل ديگر تفکار شومشان برملا شود.

طهماسبي با بيان اينکه انقلابي يعني اينکه در هر شرايطي بايد پيرو رهبر باشيم افزود: انقلابي کسي است که امروز از نظام، آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامي دفاع کندو پيروي امام و رهبري در همه عرصه ها يکي از اولويت هايش باشد.

وي در پايان بيان کرد: به عنوان يک خادم انقلاب به جوانان و نوجوانان امروز توصيه ام اين است که حضوري فعال در نمازهاي جمعه داشته باشند و پيرو راه امام خميني (ره) و ولايت فقيه، نائب امام زمان (عج) باشند تا پرچم اسلام و عدالت به دست مهدي صاحب الزمان (عج) برسد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 38481

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/interview/38481/امام-خميني-الگوي-ساده-زيستي-دشمن-اتحاد-ملت-شريف-اسلامي-هراس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir