کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

در معرفی مسئله غدیر کوتاهی شده است

18 شهريور 1396 ساعت 13:53

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه ما برای معرفی این عید بزرگ کوتاهی کردیم، سربازان مکتب علوی و غدیریون باید در تبیین حقیقت غدیر تلاش کنند و عدالت را که همان محتوای غدیر است را در سراسر زمین اجرا کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در اجتماع بزرگ محبان علوی و جشن عمامه‌گذاری برخی از طلاب استان با اشاره به اینکه در جهان برای نهضت عاشورا حرمت قائل هستند اظهار کرد: نهضت عاشورایی، خون شهدا، ایستادگی و ایثار در جهان جایگاه خود را پیدا کرده، مسلمانان با تلاش خود مکتب عاشورا را زنده نگه داشتند.

وی عید غدیر را اعظم اعیاد عنوان و بیان داشت: متاسفانه ما برای معرفی این عید بزرگ کوتاهی کردیم، سربازان مکتب علوی و غدیریون باید در تبیین حقیقت غدیر تلاش کنند و عدالت را که همان محتوای غدیر است را در سراسر زمین اجرا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: کار معرفی غدیر به عهده غدیریون است چون غدیر از همیت بالایی برخوردار است، نباید با امام زمان (عج) به گونه‌ایی که با امام علی (ع) در محراب رفتار شد رفتار شود و مردم باید همراه امام عصر (عج) باشند و در مسیر ایشا حرکت کنند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 36131

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36131/معرفی-مسئله-غدیر-کوتاهی-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir