کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی وزیر کشور:

استاندار از حواشی بپرهیزد و برای مردم کار کند

22 آبان 1396 ساعت 18:49

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: استاندار خودش را وقف خدمت و کار برای مردم کند، از حواشی بپرهیزد و همه کار خود را خدمت به مردم بداند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور در آئین تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بحمدالله امروز نعمت بهره برداری از نظام جمهوری اسلامی ایران را داریم.

وی با بیان اینکه نماینده مقام معظم رهبری، نمایندگان پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی و همه عزیزانی حاضر در این برنامه از خدمات چهارساله ارزشمند و شایسته قاسم سلیمانی دشتکی تقدیر کردند اضافه کرد: از امروز  این سنگر به شخص دیگری سپرده شد  که در چهار سال آینده ادامه‌دهنده خدمت به مردم باشد.

جبارزاده با اشاره به اینکه این مراسم بنا بود با حضور وزیر کشور برگزار شود اما ایشان با وجود حادثه زلزله در غرب کشور لازم دیدند که در بین مردم آسیبدیده باشند افزود: ایشان به جمع حاضر سلام گرم رساندند و وعده دادند در فرصت های دیگر در جمع مردم حضور خواهند یافت و از نزدیک در کنار شما خواهند بود و حرفهای شما را خواهند شنید.

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه این استان نمایندگان مجلس فعالی دارد که پیگیر مسائل و مشکلات مردم هستند ادامه داد: بخش عمده ای از وعده هایی که دولت یازدهم در چهار سال گذشته داده انجام شده است.

وی ادامه داد: با گذشت زمان پروژه ها انجام می شود و در سفرهای دیگر گزارشات بهتری را دریافت خواهیم کرد.

جبارزاده خاطرنشان کرد: همه دغدغه ما فرمایش مقام معظم رهبریست یعنی تحقق شعار سال است که از اولویت های اصلی هم نظام و هم دولت محسوب میشود

وی با تاکید بر اینکه استاندار ما باید ندادهنده صمیمیت باشد، از مردم هم تقاضا داریم در تحقق برنامه های دولت استاندار را یاری رسانند یادآور شد: استاندار خودش را وقف خدمت و کار برای مردم کند، از حواشی بپرهیزد و همه کار خود را خدمت به مردم بداند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 37086

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37086/استاندار-حواشی-بپرهیزد-مردم-کار-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir