کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری:

فراخوان سومين جشنواره فيلم کوتاه «بام ايران» منتشر شد

18 دی 1395 ساعت 12:14

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري از اعلام فراخوان سومين جشنواره استاني فيلم کوتاه «بام ايران» در استان خبر داد و گفت: اين جشنواره در ۲ بخش و هفت محور برگزار مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ جواد کارگران مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: سومين جشنواره استاني فيلم کوتاه «بام ايران» به منظور ارتقاي سطح آگاهي، تجربه و بينش نسل جوان براي نيل به سينماي ملي در جهت معرفي فرهنگ، آداب و رسوم منطقه و تقويت بنيان هاي فرهنگي سينماي کشور همراه با طرح تحليل شاخصه هاي قابل تأمل در حيطه محتوا و شکل به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري برگزار مي شود.

وي در ادامه افزود: بخش هاي داستاني و مستند دو بخش سومين جشنواره استاني فيلم کوتاه «بام ايران» در چهارمحال و بختياري است.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري به محورهاي سومين جشنواره استاني فيلم کوتاه «بام ايران» اشاره و ابراز کرد: رفتارهاي مردم سرزمين من، تحکيم بنيان خانواده، شعار سال، آسيب هاي اجتماعي، نماز و نيايش، عفاف و حجاب و آزاد از محور هاي اين جشنواره است.

ضرورت اجرای مقررات جشنوار

کارگران به مقررات اين جشنواره اشاره کرد و گفت: حداکثر زمان فيلم مستند ۴۰ دقيقه و فيلم داستاني ٣٠ دقيقه، حضور تمامي فيلم سازان، نهاد ها، سازمان هاي دولتي و تهيه کنندگان بخش خصوصي آزاد است، فيلم هاي ارسالي به دبير خانه از سال ١٣٩١ به بعد ساخته شده باشند، شرکت هر فرد با حداکثر سه اثر مي تواند در حشنواره شرکت کندو آثار ارسالي نبايد در هيچ يک از جشنواره هاي قبلي شرکت کرده باشند.

وي آخرين مهلت ارسال آثار را ٣٠ بهمن سال جاري عنوان کرد و افزود: زمان برگزاري جشنواره ۱۵ الي ١٧ اسفند سال جاري است.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري يادآور شد: شرکت کنندگان بايد آثار خود را به دبيرخانه جشنواره واقع در شهرکرد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، امور سينمايي و سمعي بصري تحويل دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 32586

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32586/فراخوان-سومين-جشنواره-فيلم-کوتاه-بام-ايران-منتشر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir