کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شوراي فرهنگ عمومي شهر هفشجان:

دشمن هويت ايراني و ديني ما را نشانه گرفته است /در ترويج فرهنگ ديني، اسلامي و ايراني کوشا باشيم

8 ارديبهشت 1397 ساعت 10:08

عضو شوراي فرهنگ عمومي شهر هفشجان گفت: در حوزه فرهنگ وضعيت خطرناکي داريم چراکه دشمن هويت ايراني و ديني ما را نشانه گرفته است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ احمد راستينه عضو شوراي فرهنگ عمومي شهر هفشجان امروز در جلسه شوراي فرهنگ عمومي هفشجان گفت: دشمنان قسم خورده دين اسلام تمام قد وارد ميدان شده اند و به همين خاطر مي توان گفت عرصه فرهنگ عرصه خطرناکی است.

وي با اشاره به اينکه در مجموعه فرهنگي وضعيت خطرناکي ديده شده تصريح کرد: ما بايد براي حفظ فرهنگ ديني و اسلامي و ايراني خود از هيچ تلاشي دريغ نکنيم.

راستينه با بيان اينکه هر تصميمي شوراي فرهنگ عمومي بگيرد بايد چند عرصه را در آن دخيل بدانيم اذعان داشت: در جهت گيري ها بايد مباحث ديني و فرهنگي را جدي بگيريم و از کنار موضوعات به راحتي کنار نرويم.

وي با اذعان بر اينکه باید در عرصه فرهنگي افق درستي در شهر براي آيندگان ترسيم کنيم بيان داشت: بايد به فرهنگ بومي و محلي ما توجه شود.

راستينه با اشاره به شعار سال و حمايت از کالاي ايراني بيان داشت: اين شعار را به عنوان مطالبه جدي پيگيري کنيم، ظزفيت هاي بومي را شناسايي و به مردم اطلاع رساني کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 39156

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39156/دشمن-هويت-ايراني-ديني-نشانه-گرفته-ترويج-فرهنگ-اسلامي-کوشا-باشيم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir