کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور مسئولين شهرستان صورت گرفت:

بدرقه 300 دانش آموز اردلي به کربلاي ايران

29 مهر 1396 ساعت 8:10

با هدف آشنايي با فرهنگ ايثار و شهادت تعداد 300 دانش آموز پسر از شهرستان اردل در قالب 7 دستگاه اتوبوس با بدرقه مسئولان و خانواده‌هايشان عازم اردوي راهيان نور شدند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل صبح امروز ۲۸ مهرماه در مراسم بدرقه ۳۰۰ دانش آموز پسر اين شهرستان که با حضور امام جمعه شهر اردل،معاون فرماندار ،رئيس آموزش و پرورش و برخي رزمندگان و معلمين شهرستان اردل در آموزش و پرورش برگزار شد اظهار داشت: راهيان نور يک سفر معنوي است ، چرا که احيا کننده فرهنگ شهادت ، ايثار و مقاومت و به طور کلي احياگر گفتمان انقلاب اسلامي است .

جمشيدي بيان داشت: راهيان نور رژه اي است که وقتي دشمن اين خيل عظيمي را که به سمت مناطق عملياتي ۸ سال دفاع مقدس مي روند ، را مي بيند ، دلهره اي در وجودش مي افتد .

وي خطاب به دانش آموزان گفت: راهيان نور روحيه انقلابي را بوجود مي آورد ، روحيه اي که ديروز در شهدا بود و امروز با حضور در محل عروج شهدا آن را از آنها هديه مي گيريم ، روحيه اي که امروز بيش از پيش نياز است و آشنايي شما دانش آموزان با محورهاي عملياتي هشت سال دفاع مقدس ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است که يکي از مهمترين اهداف حضور اين کاروان در مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس است .

گفتني است در اين برنامه، اين اردو سه روزه مي باشد که دانش آموزان ضمن حضور در مناطق عملياتي جنوب، با ايثارگري و حماسه آفريني رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا مي شوند.

دانش آموزان اعزامي به اين اردو از برخي از مناطق عملياتي نظير شلمچه، طلائيه، يادمان شهداي هويزه، يادمان شهيد چمران در دهلاويه، يادمان شهداي اروندکنار و ساير مناطق عملياتي بازديد خواهند کرد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 36717

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/36717/1/بدرقه-300-دانش-آموز-اردلي-کربلاي-ايران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir