کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان لردگان:

نفوذ فرهنگی از حربه‌های دشمن برای ضربه به نظام است

30 خرداد 1397 ساعت 7:59

يکي از مسائلي که همواره دشمن به وسیله آن به‌دنبال ضربه زدن به‌ نظام است، نفوذ فرهنگي است و مسئولان هيئت‌ها بايد بسيار مراقب حرکت‌هاي مذبوحانه دشمن و رخنه در مسائل مذهبي باشند.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ احمدرضا خدري، سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان لردگان در برگزاري نشست هم‌انديشي با موضوع آسيب‌ها و تهديدهاي هيئت‌هاي مذهبي با شوراي هيئت‌هاي مذهبي اين شهرستان گفت: يکي از مسائلي که همواره دشمن به‌دنبال ضربه زدن به‌ نظام است، نفوذ فرهنگي است و مسئولان هيئت‌ها بايد بسيار مراقب حرکت‌هاي مذبوحانه دشمن و رخنه در مسائل مذهبي باشند.

وي افزود: مسئولان هيئت‌ها بايد با مسائلي همچون پاسخ‌گويي به شبهات، فرقه‌ها و نحله‌هاي نوظهور، نقش فرهنگ در مقابله با جنگ نرم، آسيب‌شناسي هيئت‌هاي مذهبي، سواد و مديريت رسانه، سبک زندگي اسلامي، مديريت هيئت‌هاي مذهبي و رصد نيازهاي مخاطب آشنا شوند.

خدري ادامه داد: هيئت‌هاي مذهبي در هدايت صحيح فرهنگ جامعه و پيشگيري از آسيب‌ها و چالش‌هاي فرهنگي جامعه نقش به‌سزايي دارند و در اين راستا مسئولان هيئت‌ها با به‌روز کردن اطلاعات خود مي‌توانند اين نقش را به‌خوبي ايفا کنند.

وي تصريح کرد: مسائل مالي و شرايط اقتصادي نبايد مانع بزرگي براي انجام کارهاي مذهبي باشند و يکي از مسائلي که مسئولان هيئت‌ها بايد به آن توجه لازم را داشته باشند، اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و مذهبي در مساجد و مکان‌هاي فرهنگي است که اين حرکت مي‌تواند نقش خطيري در مسير گرايش جوانان و نوجوانان به برنامه‌هاي فرهنگي ايجاد کند.

انتهاي پيام/630 ل


کد مطلب: 39560

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39560/نفوذ-فرهنگی-حربه-های-دشمن-ضربه-نظام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir