کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري:

در حوادث اخير با همکاري مردم اقدامات شايسته‌اي صورت گرفت

6 اسفند 1396 ساعت 10:27

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: نيروي انتظامي استان در حوزه‌هاي مختلف اقدامات چشم‌گيري را داشته است ازجمله آن‌ها برقراري امنيت و نظم در زمان برگزاري انتخابات، برقراري نظم و امنيت مسافران و شهروندان در ايام نوروز، ايام محرم و همچنين برقراري امنيت در حوادث اخير که با همکاري مردم اقدامات شايسته‌اي را انجام داده‌ايم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، در راستاي پاسخگويي به نظرات، انتقادات، ديدگاه‌ها و مشکلات مردمي در خصوص عملکرد پليس، سردار غلام عباس غلام‌زاده فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري به همراه جمعي از معاونان و رؤساي پليس‌هاي تخصصي با حضور در دفتر فرماندهي انتظامي شهرستان فارسان به‌صورت حضوري و تلفني به مشکلات انتظامي شهروندان رسيدگي مي‌کند.

وي گفت: طبق بررسي‌هايي که توسط همکاران ما از مرد شهرستان فارسان در خصوص عملکرد نيروي انتظامي داشتند خوشبختانه اکثر مردم اين شهرستان رضايت کامل داشتند چه در بحث راهنمايي و رانندگي وهم در بحث برخورد با هنجارشکنان برخوردهاي رضايت بخشي را داشته‌اند.

وي در ادامه افزود: نيروي انتظامي استان در حوزه‌هاي مختلف اقدامات چشم‌گيري را داشته است ازجمله آن‌ها برقراري امنيت و نظم در زمان برگزاري انتخابات، برقراري نظم و امنيت مسافران و شهروندان در ايام نوروز، ايام محرم و همچنين برقراري امنيت در حوادث اخير که با همکاري مردم اقدامات شايسته‌اي را انجام داده‌اند.

وي آمار برخورد نيروي انتظامي با مجرمين و جرائم را اين‌گونه بيان داشت: در خصوص برخورد با سرقت‌ها ازجمله سرقت‌هاي خشن با برخورد نيروي انتظامي کاهش 100 درصدي را شاهد بوده‌ايم.

در برخورد با سرقت و کيف‌قاپي پيشگيري‌هاي بسيار مؤثر داشته‌ايم، در بحث مواد مخدر و متلاشي کردن باندها بيش از 2170 کيلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشفيات داشتيم که نسبت به سال گذشته افزايش 25 درصدي داشته‌ايم، در حوزه مبارزه با قاچاق کالا 360 ميليارد ريال کشفيات داشته‌ايم، در برخورد با سارقين و دستگيري 17 باند سرقت از منزل، خودرو، احشام متلاشي و اعضا باند تحويل مراجع قضايي شدند.

وي تأکيد کرد: اقتدار نيروي انتظامي بايد به نحوي باشد تا افراد شرور و کساني که مي‌خواهند امنيت را برهم بزنند فکر خدشه‌دار کردن امنيت مردم در ذهن آن‌ها خطور نکند.

در پايان ديدار مردمي با سردار غلام عباس غلامزاده مسئولين شهرستان فارسان هم با فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري ديدار داشتند.


فرمانده نيروي انتظامي استان به همراه امام جمعه باباحيدر وفرمانده نيروي انتظامي شهرستان با حضور در منزل خانواده شهيدعلي باباخسروي با اين خانواده شهيد ديدار و دل جويي نمودند.

انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 38660

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/38660/1/حوادث-اخير-همکاري-مردم-اقدامات-شايسته-اي-صورت-گرفت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir