کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای برنامه‌های حماسه سوم خرداد با شعار محوری "من انقلابی‌ام"

1 خرداد 1396 ساعت 8:45

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های حماسه سوم خرداد با شعار محوری "من انقلابی‌ام" و با عنایت ویژه به شعار سال مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در طرح‌ریزی برنامه‌ها به همه سازمان‌ها و نهادها ابلاغ شده است.


سرهنگ عباس عباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سوم خرداد یادآور رشادت‌های بی‌بدیل فرزندان این مرز و بوم است، حماسه عظیم بیت‌المقدس نگین درخشانی از صفحات تاریخ هشت سال ایثار و جان‌فشانی دلاورمردانی است که در سایه رهبری داهیانه امام خمینی (رحمة الله علیه) و وحدت و همدلی مردم و نیروهای مسلح، اراده خود را بر دشمنان تحمیل و عزت و شکوه و سربلندی را برای مردم قدرشناس ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی تصریح کرد: به یمن و برکت این پیروزی باشکوه، امروز کشورمان به زعامت و رهبری مقتدرانه ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در پهنه مقابله با هجمه و نفوذ استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل و ایادی آنان به خصوص تکفیری‌ها ایستادگی کرده که رهاورد آن، حضور مقتدرانه کشورمان در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، علمی، نظامی و... است.

سرهنگ عباسی گفت: برنامه‌های حماسه سوم خرداد با شعار محوری "من انقلابی‌ام" و با عنایت ویژه به شعار سال مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در طرح‌ریزی برنامه‌ها به همه سازمان‌ها و نهادها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به نامگذاری ایام حماسه آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: این ایام از دوم تا پنجم خردادماه به طول می‌انجامد که نامگذاری این روزها به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۲/۳/۹۶ روز سلحشوری، پایمردی و ایثارگری و مدافعین حرم، چهارشنبه ۳/۳/۹۶ روز مقاومت، ایثار و پیروزی، پنج‌شنبه ۴/۳/۹۶ روز دزفول، روز مقاومت و پایداری، جمعه ۵/۳/۹۶ ولایتمداری، وحدت و معنویت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در انتها گفت: در دستورالعمل ابلاغی تاکید شده است در طراحی برنامه‌ها توسط دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها به تبعیت‌پذیری مردم و رزمندگان از ولایت و رهبری، ایستادگی و مقاومت، ازجمله دشمن تا حماسه آزادی خرمشهر، وحدت و همگرایی اقوام، ادیان، مذاهب و اقشار مختلف توجه ویژه شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 34600

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34600/اجرای-برنامه-های-حماسه-سوم-خرداد-شعار-محوری-انقلابی-ام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir