کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل اداره امور شعب بانک‌ مهراقتصاد چهارمحال و بختیاری:

بانک مهر اقتصاد یک بانک مستقل است/شایعات درخصوص ادغام بانک را رد می‌کنیم/ ما براساس سیاست‌های تعیین شده از سوی بانک مرکزی حرکت می‌کنیم

4 تير 1396 ساعت 21:10

مدیرکل اداره امور شعب بانک‌ مهراقتصاد چهارمحال و بختیاری با اشاره شایعاتی که اخیرا در فضای مجازی مبنی بر ادغام این بانک مطرح شده بود گفت: ما این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنیم و اعلام می‌داریم بانک مهر اقتصاد یک بانک مستقل بوده و با قدرت و توان بیشتر و بدون هیچگونه منعی در حوزه نقدینگی به کار خود ادامه می‌دهد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ شهاب زارعی مدیرکل اداره امور شعب بانک‌ مهراقتصاد چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج شهدای بانک مهر اقتصاد که با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم (ع) برگزار شد اظهار کرد: موسسه بسیجیان بیش از ربع قرن سابقه فعالیت در کشور را دارد که درحال حاضر با نام مهر اقتصاد درحال فعالیت است.

وی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور است که در عرصه پولی و مالی کشور فعالیت می‌کند افزود: و پنجمین بانک قدرتمند از نظر سرمایه و منابع پولی در حوزه اقتصاد مقاومتی در سطح کشور درحال حرکت بوده و خوشبختانه از نشان تجاری و برند خوبی برخوردار است.

زارعی با اشاره شایعاتی که اخیرا در فضای مجازی مبنی بر ادغام این بانک مطرح شده بود تاکید کرد: ما این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنیم و اعلام می‌داریم بانک مهر اقتصاد یک بانک مستقل بوده و با قدرت و توان بیشتر و بدون هیچگونه منعی در حوزه نقدینگی به کار خود ادامه می‌دهد و خدمات خود را مشتریان در حوزه‌های پولی و مالی ارائه می‌کند.

مدیرکل اداره امور شعب بانک‌ مهراقتصاد چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این بانک بطور مستقل با بیش از ۷۰۰ شعب در کشور کار خود را ادامه می‌دهد و با هیچ بانک دیگری ادغام نخوهاد شد.

وی با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد در سال ۹۵ بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات مشارکتی، قرض‌الحسنه و خرید دین پرداخت و در کنار آن با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی بیش از ۹۹ درصد از تعهدات خود را انجام دادیم یادآور شد: از ابتدای این طرح بیش از ۸۷ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی و تسهیلات تکلیفی بسیج پرداخت شده و این کار بزرگ و افتخاری است که در کارنامه این بانک به ثبت رسیده است و امسال نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اداره امور شعب بانک‌ مهراقتصاد چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: ۱۰۰ درصد منابع بانک مهر اقتصاد در استان مصرف می‌شود و قشر مستضعف بیشترین مخاطب این بانک هستند و ما براساس سیاست‌های تعیین شده از سوی بانک مرکزی حرکت می‌کنیم.

زارعی خلاء این بانک را نبود پایگاه مقاومت بسیج عنوان و یادآور شد: این خلاء در بانک بسیار مشهود بود اما به لطف خدا امروز شاهد حل این مشکل و رفع آن هستیم.

لازم به ذکر است در ادامه این برنامه پایگاه مقاومت بسیج شهدای بانک مهر اقتصاد افتتاح شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 35131

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35131/بانک-مهر-اقتصاد-یک-مستقل-شایعات-درخصوص-ادغام-رد-می-کنیم-براساس-سیاست-های-تعیین-شده-سوی-مرکزی-حرکت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir