کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با هفته ملی کودک صورت گرفت

افتتاح بیست و یک نمایشگاه فرهنگی، هنری در چهارمحال و بختیاری

16 مهر 1397 ساعت 13:11

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته ملی کودک نمایشگاه‌های فرهنگی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در مراکز کانون افتتاح شدند.


فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به توانمندی‌های کودکان و نوجوانان استان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و فعالیت‌های اعضا در مراکز کانون افزود: طی دومین روز از هفته ملی کودک بیست و یک نمایشگاه فرهنگی در استان توسط مراکز کانون افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگا‌ها آثار اعضای کانون به نمایش گذاشته خواهند شد افزود: قرار است آثار اعضا طی هفته ملی کودک در این نمایشگاه‌ها در معرض دید عموم قرار گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، هنری در کنار این نمایشگاه‌ها را از دیگر امکانات فراهم شده توسط کانون در این ایام عنوان کرد و تاکید کرد: در این نمایشگاه‌ها ایستگاه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی جهت استفاده عموم کودکان و نوجوانان بازدیدکننده از نمایشگاه تعبیه شده است.


رحیمی با اشاره به استقبال دانش آموزان نمایشگاه‌های کانون بیان کرد: در سال‌های گذشته دانش آموزان مدارس بیشترین آمار بازدید از این نمایشگاه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و با هماهنگی‌های انجام شده توسط مراکز کانون و مدارس شهرستان‌های مختلف، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۵ هزار دانش آموز دختر و پسر در مقطع دبستان از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.


گفتنی است: هفته ملی کودک از ۱۴ الی ۲۰ مهرماه با شعار «آینده را باید ساخت» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و ادبی در حال برگزاری است.


انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40531

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40531/افتتاح-بیست-یک-نمایشگاه-فرهنگی-هنری-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir