کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت ايام ولادت حضرت زينب (س):

از همسران شهداي شهر بن تجليل و قدرداني شد

18 بهمن 1395 ساعت 12:13

همزمان با ايام ولادت حضرت زينب (س) با حضور مديرکل بنياد استان، مهندس دهدشتي مديرکل دفتر برنامه ريزي و هماهنگ کننده روابط دولت و مجلس رياست جمهوري و مهندس هروي معاون عمران روستايي بنياد مسكن كشور از 12 همسر شهيد شهر بن تجليل شد.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر؛  همزمان با ايام الله دهه فجر و  مقارن با ايام ولادت با سعادت حضرت زينب (سلام الله عليها) و روز پرستار همايش تجليل از همسران شهداي شهر بن برگزار شد.

اين همايش با حضور مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان، مهندس دهدشتي مديرکل دفتر برنامه ريزي و هماهنگ کننده روابط دولت و مجلس رياست جمهوري مهندس هروي معاون عمران روستايي بنياد مسكن كشور، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار،  فرماندار شهرستان، رئيس بنياد شهرستان بن برگزار شد.

فريبرز نجفي مديرکل بنيادشهيد و امور ايثارگران استان در حاشيه اين مراسم ضمن تبريک سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران و گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: همسران شهدا در دفاع از ارزش‌هاي اسلامي از همراهان زندگي خويش گذشتند و بر داغ فراق ايشان صبر کردند و خود از پيروان شهدا و ايثارگران در حفظ ارزش‌ها و دفاع از انقلاب اسلامي و ولايت هستند و در اين مسير همواره پيرو حضرت زينب (س) بوده و خواهند بود.

در پايان اين مراسم از 12 همسر شهيد شهر بن با حضور مسئولين حاضر در همايش با اهداء لوح سپاس و هديه تجليل بعمل آمد.

انتهاي پيام1026ج /520ز


کد مطلب: 33115

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33115/همسران-شهداي-شهر-بن-تجليل-قدرداني

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir