کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت‌وگو با جهانبین نیوز

بودجه و کمک‌هاي مالي دولت و مجلس در بخش فرهنگ ضعيف است

21 آبان 1397 ساعت 11:14

معاون حقوق و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: بودجه و کمک هاي مالي دولت و مجلس در بخش فرهنگ ضعيف است و بايد اين حوزه بيشتر مورد توجه قرار گيرد.


سيد هادي حسيني معاون حقوق و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اينکه اگر بيشتر به مسائل فرهنگي بپردازيم بسياري از مسائل از جامعه رخت بر مي‌بندد افزود: پرداختن به مباحث فرهنگي به ويژه در جامعه اسلامي موجب انسجام و تقويت بنيان خانواده به‌عنوان يکي از اصلي‌ترين نهادهاي اجتماعي مي شود.

حسيني با بيان اينکه زيرساخت‌هاي فرهنگي در کشور بسيار ضعيف است و فاصله زيادي با استانداردهاي جهاني دارد اظهار کرد: بودجه و کمک هاي مالي دولت و مجلس در بخش فرهنگ ضعيف است و بايد اين حوزه بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

وي افزود: اگر ساختارهاي اجتماعي را زيربناي فرهنگي قرار دهيم بيشتر مشکلات حتي در عرصه هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي و سياسي برطرف مي شود.

معاون حقوق و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دليل بالندگي ايران در دنيا را فرهنگ اسلامي آن دانست و ادامه داد: فرهنگ ايران اسلامي برگرفته‌شده از اسلام و منطق عقلاني انسان است و اگر جامعه، فرهنگ خود را از اسلام بگيرد و به آموزه‌هاي آن در عمل نيز پايبند باشد مي‌تواند مسير سعادت و رشد را طي کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 40775

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40775/بودجه-کمک-هاي-مالي-دولت-مجلس-بخش-فرهنگ-ضعيف

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir