کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کلار گزارش مي دهد

نامه اعتراض آميز به شهرداري فرادنبه/اهالي محله عباس آباد: به مشکلات ما رسيدگي کنيد

7 آذر 1396 ساعت 13:56

ساکنان کوچه مهد دانش محله عباس آباد شهر فرادنبه در نامه اي اعتراض آميز نارضايتي خود را از عدم آسفالت ريزي اين کوچه اعلام داشتند و خواستار رسيدگي به مشکلات اين محله شدند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، ساکنان کوچه مهد دانش فرادنبه واقع در محله عباس آباد طي نامه اي که به امضاء ساکنان کوچه و آموزشگاه استثنايي مهد دانش رسيده ضمن اعلام اعتراض خود از عدم آسفالت ريزي اين کوچه خواستار رسيدگي به اين موضوع شدند.

در اين نامه که نسخه اي از آن در اختيار پايگاه خبري تحليلي کلار قرار گرفت، آمده است:

حضور محترم شهردار شهر فرادنبه

سلام عليکم
احتراما به استحضار مي رساند جمعي از ساکنان کوچه مهد دانش شهر فرادنبه واقع در محله عباس آباد نسبت به عدم آسفالت ريزي اين کوچه با وجود تکميل زيرساخت ها و همچنين اجراي پروژه فاضلاب اعتراض دارند و با توجه به واقع بودن مدرسه استثنايي در اين کوچه و تردد زياد وسايل نقليه آسفالت ريزي اين کوچه بيش از پيش احساس مي شود.

اين نامه مي افزايد عدم آسفالت ريزي کوچه مهددانش در حالي است که کوچه هاي بسياري در شهر فرادنبه آسفالت ريزي شده و چندي پيش نيز اقدامات اوليه و قيرپاشي جهت آسفالت اين کوچه انجام گرفته است.

در بخش ديگري از اين نامه تصريح شده است عليرغم پيگيري هاي متعدد ساکنان تاکنون هيچ گونه اقدامي در اين خصوص صورت نگرفته است لذا براي پايان دادن به اعتراض و نگراني هاي اهالي اين کوچه مساعدت لازم در اين خصوص را مبذول فرمائيد.

با تشکر ساکنان کوچه مهد دانش فرادنبه

اهالي کوچه: به مشکلات ما رسيدگي کنيد

ساکنان کوچه مهد دانش فرادنبه به دنبال اعتراض خود در گفتگو با خبرنگار کلار اعلام داشتند: عمليات لوله گذاري شبکه فاضلاب کوچه مهد دانش فرادنبه سال گذشته انجام شده و امسال نيز براي آسفالت ريزي تسطيح و قيرپاشي شد اما متاسفانه تاکنون اقدامي براي آن صورت نگرفته و از آنجايي که پيگيري هاي شفاهي براي مرتفع شدن اين مشکلات تاثيرگذار نبوده لذا مکتوبا خواستار رفع اين مشکل هستيم.

اهالي اين کوچه خاطرنشان کردند در زمان اجراي لوله گذاري شبکه فاضلاب در محله عباس آباد چندين بار آب قطع شد و پس از پايان يافتن کار و پر شدن چاله ها به دليل انجام نشدن نظافت، گرد و خاک مدتي مهمان خانه هاي اهالي محله بود و درب برخي از منهول‌هاي فاضلاب نيز به خاطر آن که استحکامي نداشت شکست که در آن زمان هم پس از پيگيري‌ها و رفت و آمدهاي زياد براي تعمير آن اقدام شد.

لزوم احداث کانال براي هدايت آب هاي سطحي

اهالي محله عباس آباد فرادنبه در ادامه با اشاره به اين که قسمتي از خيابان اصلي اين محله کانال براي جمع آوري آب هاي سطحي احداث نشده است، مي گويند: از آن جايي که همين قسمت در کنار زمين خاکي واقع شده در فصل زمستان به دنبال بارندگي ها خيابان دچار آب گرفتگي و گل مي شود.

اهالي محله و ساکنان کوچه مهددانش که از عدم کانال کشي و آسفالت ريزي اين کوچه گلايه دارند از مسئولين مي خواهند تا فکري براي برطرف کردن اين مشکلات کنند.

مدير آموزشگاه استثنايي مهد دانش نيز با اشاره به رفت و آمد سرويس هاي مدرسه و اولياء دانش آموزان و پايگاه سنجش خواستار مساعدت مسئولان براي آسفالت ريزي کوچه مهد دانش شد.

پيگيري هاي خبرنگار کلار حکايت از آن دارد که در طرح آسفالت ريزي شهر فرادنبه بسياري از کوچه ها آسفالت شده اما هنوز تعدادي از کوچه ها در اين شهر آسفالت نشده است.

پايگاه خبري تحليلي کلار اين آمادگي را دارد تا جوابيه شهرداري شهر فرادنبه در خصوص مطالبه ساکنان کوچه مهد دانش و محله عباس آباد را متشر کند.

انتهاي پيام1026ج / ۵۴۰ ک


کد مطلب: 37355

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37355/نامه-اعتراض-آميز-شهرداري-فرادنبه-اهالي-محله-عباس-آباد-مشکلات-رسيدگي-کنيد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir