کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری:

اصحاب رسانه بازوان توانمند منابع طبیعی و آبخیزداری هستند

9 مرداد 1397 ساعت 13:41

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: اصحاب رسانه بازوان توانمند منابع طبیعی و آبخیزداری هستند و باید قصورات و کمبودها را به گوش مسئولان برسانند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در مراسم بزرگداشت خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگار یک شخصیت حقوقی است و از همین رو توجهات خاصی را متوجه خود می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری از زمان خلقت آدمی بوجود آمده افزود: خداوند پیام‌هایی را که لازم بود پیامبران از آن آگاه باشند مانند خبرنگاری به گوش آن‌ها رساند و این یعنی خود خداوند خالق خبر بوده است.

محمدی مقدم ادامه داد: خبرنگاری جریان‌سازی است که می‌تواند این جریان‌سازی مثبت یا منفی باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری یکی از دلایل برگزاری مراسم تکریم از خبرنگاران را معرفی جایگاه رفیع آن‌ها به همگان عنوان و خاطرنشان کرد: بحث‌های مربوط به دغدغه‌های شغلی خبرنگاران، بیمه و... باید توسط مسئولان امر مورد بررسی قرار گیرد و رفع شود.

محمدی مقدم اضافه کرد: سرعت عمل در کار خبرنگاران اهمیت بالایی دارد اما نباید اجازه دادسرعت عاملی برای پایین آمد دقت شود چون اگر خبر رسانه‌ای چند بار اشتباه شود دیگر مخاطب به آن رسانه اعتماد نمی‌کند.

وی افزود: اصحاب رسانه بازوان توانمند منابع طبیعی و آبخیزداری هستند و باید قصورات و کمبودها را به گوش مسئولان برسانند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره اینکه نهم مرداد به نام روز ملی جنگلبانی نام‌گذاری شده است ادامه داد: از سال 2007 یعنی 16 سال پیش در برنامه‌ای تحت عنوان رنجرها از جنگلبانان در خارج از کشور قدردانی می‌شد اما در ایران این برنامه دو سال است که برگزار می‌شود و طی آن از جنگلبانان تجلیل صورت می‌گیرد.
وی اضافه کرد: هدف از این جشنواره توسعه حفاظتی جنگلبانان، دفاع از حقوق جنگلبانان، قدردانی از زحماتشان و معرفی آن‌ها به جامعه است و به صورت غیردولتی برگزار می‌شود.

محمدی مقدم ادامه داد: این استان امسال یک جنگلبان نمونه کشوری در جشنواره ملی جنگلبانان دارد و سال گذشته نیز رتبه برتر کشوری را در این زمینه کسب کردیم.

به گزارش جهانبین نیوز؛ در پایان این برنامه با اهدای لوح سپاس و هدیه از خبرنگاران و یک جنگلبان برتر استان قدردانی شد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39939

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39939/اصحاب-رسانه-بازوان-توانمند-منابع-طبیعی-آبخیزداری-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir