کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کی‌روش دنبال بهانه‌جویی است/ روش‌های کارلوس دیگر نخ‌نما شده است

20 شهريور 1395 ساعت 13:43

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کی‌روش برای هر بازی دنبال یک مقصر می‌گردد، گفت: سرمربی تیم ملی دنبال بهانه‌جویی است و مدام اعتراض می کند درحالی که این روش نخ‌نما شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ جواد زرینچه در گفتگو با خبرنگار مهر در ارزیابی اش از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر چین گفت: شاهد یک بازی غیرمنطقی بدون تاکتیک مشخص و پراشتباه از تیم ملی بودیم و به خاطر اشتباهات کی‌روش در ارنج و تعویض ها به تساوی دست پیدا کردیم.

وی تاکید کرد: باید از داور اردنی تشکر کنیم که در دقایق پایانی یک پنالتی کاملا درست را برای چین نگرفت و باعث شد تا از یک شکست نجات پیدا کنیم و یک امتیاز در پایان این دیدار کسب کنیم.

مدافع پیشین تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که مقابل قطر اگر اشتباه دروازه بان آن تیم نبود ما پیروز نمی شدیم و بازی بدون گل به پایان می رسد و کی روش دچار غرور نمی شد که مرتبا در مورد مربیان داخلی و خارجی که در لیگ ما فعالیت می کنند، صحبت کرده و آنها را مورد انتقاد قرار نمی داد.

جواد زرینچه در ادامه افزود: چین به مراتب از ما بهتر و منطقی تر بازی کرد و حتی می توانست به پیروزی هم دست پیدا کند که داور با ما مهربان بود و پنالتی مسلم چین را نگرفت. خدا می داند اگر این اتفاق در تهران می افتاد و داور برای ما پنالتی نمی گرفت کی روش و دستیارانش چه بلایی بر سر داور می آوردند.

وی تصریح کرد: متاسفانه کی روش به جای قبول اشتباهاتش تلاش می کند تقصیرها را به گردن دیگران بیاندازد و می خواهد با این روش خود را خوب جلوه داده و دیگران را خوب قلمداد نکند.

مدافع پیشین تیم ملی اعتراض کی روش نسبت به داور دیدار بعدی ایران مقابل ازبکستان را بچه گانه دانست و گفت: سرمربی تیم ملی دنبال بهانه جویی است وحالا که صدر جدول را از دست داده و نگران بازی مقابل ازبکستان در تاشکند است می خواهد اگر نتیجه مطلوب را بدست نیاورد آن را به گردن داور بازی بیاندازد اما او باید بداند که دیگر این مسائل نخ نما شده است و شنیدن این حرف ها از او که سرمربی رئال و دستیار فرگوسن بوده خنده دار است و دیگر کسی این صحبت ها را قبول نمی کند.

زرینچه ادامه داد: تعطیلی لیگ به خاطر اردوی تیم ملی به پایان رسید و دوباره بعد از گذشت سه دیدار، مجددا لیگ تعطیل خواهد شد و امیدوارم این بار مقابل ازبکستان عملکرد خوبی داشته باشیم هر چند که این تعطیلات ضربه جبران ناپذیری به لیگ شانزدهم زده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آرزو دارم مقابل ازبکستان، کی روش اشتباهات چین را تکرار نکند زیرا اگر نتوانیم مقابل ازبک ها به پیروزی برسیم آن موقع شرایط برای صعودمان به جام جهانی بسیار مشکل خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 30479

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30479/کی-روش-دنبال-بهانه-جویی-روش-های-کارلوس-دیگر-نخ-نما-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir