کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجوز راه‌اندازي آموزشکده فني و حرفه‌اي در شهرستان لردگان صادر شد

4 تير 1397 ساعت 10:37

فرماندار شهرستان لردگان گفت: با توجه به تعداد جمعيت شهرستان و وجود استعدادها و نخبگان در شهرستان لردگان نياز به تاسيس اين آموزشکده بسيار احساس مي‌شود که اميد است با همکاري تمامي ادارات و نهادها و مردم اين آموزشکده هرچه سريع‌تر تاسيس و شروع به کار نمايد.


به گزارش جهانبین نیوز: در نشستي که به منظور تاسيس آموزشکده فني و حرفه اي در شهرستان لردگان برگزار گرديد برهان حسين پور آقائي فرماندار لردگان گفت: با توجه به تعداد جمعيت شهرستان و وجود استعدادها و نخبگان در شهرستان لردگان نياز به تاسيس اين آموزشکده بسيار احساس مي شود که اميد است با همکاري تمامي ادارات و نهادها و مردم اين آموزشکده هرچه سريعتر تاسيس و شروع به کار نمايد.

در ادامه بهروز شايق رئيس دانشگاه فني و حرفه اي استان گفت: با توجه به نياز کشور به نيروي انساني کارآفرين و اهميت توسعه دانشکده هاي فني و حرفه اي، جايگاه دانشگاه فني و حرفه اي کشور ارتقا مي يابد.

وي افزود: با راه اندازي اين دانشکده و جذب همزمان دانشجوي خواهر و برادر، ان شا الله بتوانيم مرحله اول حداقل يک رشته تحصيلي را در اين شهرستان راه اندازي و جذب دانشجو کنيم تا بتوانيم نيروهاي متخصص، مستعد و آموزش ديده مورد نياز در حوزه هاي مختلف صنعتي در شهرستان لردگان را تامين کنيم.

شايق ابراز اميدواري کرد و گفت: با توجه به آمار موجود در شهرستان لردگان، اين شهرستان پتانسيل ايجاد و تاسيس اين آموزشکده را دارا مي باشد که ما تمام تلاش خود را در زمينه هرچه سريعتر راه اندازي اين آموزشکده انجام خواهيم داد.

در پايان اين نشست از مکان هاي در نظر گرفته شده جهت تاسيس و راه اندازي اين آموزشکده بازديد به عمل آمد.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 


کد مطلب: 39597

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39597/مجوز-راه-اندازي-آموزشکده-فني-حرفه-اي-شهرستان-لردگان-صادر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir