کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هيات ورزش هاي رزمي چهارمحال و بختیاری:

با کمترين امکانات درخشش خوبي در ورزش‌های رزمی داشتیم

23 بهمن 1396 ساعت 11:32

رئيس هيات ورزش هاي رزمي چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در دو بخش امکانات سخت افزاري و نرم افزاري داراي محدوديت هاي بسياري است ولي در زمينه استعدادهاي ورزشي بسيار توانمند هستيم.


به گزارش جهانبین نیوز علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در گفت‌وگو با بام ايران خبر؛ با اشاره به زيرساخت‌هاي ورزش رزمي در استان افزود: چهارمحال و بختياري در حوزه سخت‌افزاري و نرم افزاري ورزش دچار مشکلات بزرگي است و صرفا با تکيه بر استعدادهاي ورزشکاران خود توانسته عناوين برتر کشوري و بين المللي را کسب کند.

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به لزوم جذب اسپانسر براي توسعه ورزش در استان اضافه کرد، سهم منابع دولتي و صنعت در ورزش بسيار کم است و بايد در زمينه جذب منابع درامدي پايدار تلاش کنيم.

کاظمي از فعاليت سبک هاي مختلف ورزش هاي رزمي در استان خبر داد و افزود: سال آينده جهش خوبي را در زمينه جذب منابع، تجهيز اماکن و برگزاري برنامه هاي آموزشي براي ورزشکاران اين هيات شاهد خواهيم بود.

نماينده شهرستان هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس در ادامه گفت: طي يک ماه گذشته که تحولات حوزه ورزش را رصد می‌کردم، شاهد پويايي و تحرک خوبي در حوزه هاي مختلف ورزش استان هستم که لازم است از مدير کل ورزش و جوانان استان تشکر کنم.

رئيس هيات ورزش هاي رزمي استان شرايط ويژه جغرافيايي استان را براي ميزباني اردوهاي تيم ملي و حتي رقابت هاي بين المللي بسيار مناسب ارزيابي و خواستار برگزاري اردوي آمادگي تيم ملي در اين استان شد.

وي از شناسايي استعدادهاي رزمي استان در شهرستان هاي مختلف خبر داد و گفت: با توجه به استعدادهاي ورزشکاران هر شهرستان، در سال ۹۷ امکانات ورزشي مناسبي ازجمله رينگ هاي تمريني و مبارزاتي در اختيار هيات ها قرار خواهد گرفت.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 38507

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38507/کمترين-امکانات-درخشش-خوبي-ورزش-های-رزمی-داشتیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir