کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختیاری:

پيش‌بيني ايجاد اشتغال 15000 نفري در شهرستان فارسان

8 شهريور 1396 ساعت 10:11

مديرکل تعاون، کا ر و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختیاری گفت: در بحث اشتغال در شهرستان فارسان 15000 هزار نفر را پيش‌بيني کرده‌ايم که اميدواريم که ادارات متعهد در امر اشتغال به تعهدات خود عمل کنند تا بتوانيم مشاغل پايدار در شهرستان ايجاد کنيم و از بحران بيکاري نجات پيدا کنيم.


به گزارش جهانبین نیوز، سيد عباس جزايري در سفر به شهرستان فارسان و گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار افزود: خوشبختانه توانستيم از بند و ماده 18 که اعتباري بالغ‌بر 20 هزار ميليارد تومان است اعتباري به مبلغ 842 ميليارد تومان براي استان چهارمحال بختياري دريافت کنيم.

وی تصریح کرد: اعتبار موجود سود مشوق هم دارد که مي‌توانيم از دو الي 6 در صد از محل اين سود که 18 درصد است را تا 12 درصد به افرادي که در بخش‌هاي مختلف کارآفريني مي‌توانند فعاليت داشته باشند را حمايت کنيم.

جزایری خاطرنشان کرد: طرح روستا تعاون طرح دیگر است که به ازاي هر روستا يک تعاوني خواهيم داشت که از اين طريق افراد بيکار مي‌توانند با وجود اين طرح در بخش‌هاي مختلف کارآفريني فعاليت داشته باشند و از حمايت‌هاي ما بهره‌مند شوند.

مديرکل تعاون، کارورفاه اجتماعي بیان داشت: در مقوله مشاغل خانگي در سطح استان 5/22 ميليارد تومان اعتبارداريم که از اين اعتبار حداقل سه ميليارد و 150 ميليون تومان را به مشاغل خانگي اختصاص و توسعه اين بحث را در نظر داريم.

وی اظهار داشت: در بحث اشتغال در حوزه شهرستان فارسان 15 هزار نفر را پيش‌بيني کرده‌ايم که اميدواريم که ادارات متعهد در امر اشتغال به تعهدات خود عمل کنند تا بتوانيم مشاغل پايدار در شهرستان ايجاد کنيم و از بحران بيکاري نجات پيدا کنيم.

انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 35997

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35997/پيش-بيني-ايجاد-اشتغال-15000-نفري-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir