کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر فارسان

دشمن به خیال خام خود می تواند بین مردم و حاکمیت جدایی بیندازند

12 مرداد 1397 ساعت 15:23

امام جمعه فارسان گفت: طراحی دشمن نشان می‌دهد که اعتماد زدایی، اعتبار زدایی، سیاه نمایی و ناامید سازی مردم در دستور کار قرارگرفته تا به خیال خام خود بتوانند بین مردم و حاکمیت فاصله و جدایی بیندازند اما به تعبیر مقام معظم رهبری این خیال خام راه به‌جایی نخواهد برد


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌ها نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: در هفته‌های اخیر شاهد تلاطم‌ها در بازار سکه و ارز، لوازم‌خانگی، خودرو، لبنیات، محصولات غذایی، صنعتی و... بودیم. افزایش قیمت نامعقول و غیرمنطقی برخی کالاها نشان داد که جنگ روانی و مدیریت‌شده رسانه‌های خارجی توانسته است در بعضی موارد به موفقیت‌هایی دست پیدا کند.

وی بیان داشت: گام دوم این پروژه باهدف ناامید سازی افکار عمومی نسبت به کنترل و بهبود اوضاع از سوی دولت و حاکمیت برداشته شد.

حجت الاسلام ملک پور افزود: بعد از سلب اعتماد عمومی و ناامیدی از حل مشکلات و بهبود شرایط اوضاع، گام سوم دشمن اینکه با فراخوان و سازمان‌دهی تجمعات، اعتراض‌های خیابانی، آشوب و اغتشاش برداشته شد. در روزهای اخیر شاهد آن بودیم که شبکه‌های ماهواره‌ای چه کردند.

وی اظهار داشت: طراحی دشمن نشان می‌دهد که اعتماد زدایی، اعتبار زدایی، سیاه نمایی و ناامید سازی مردم در دستور کار قرارگرفته تا به خیال خام خود بتوانند بین مردم و حاکمیت فاصله و جدایی بیندازند اما به تعبیر مقام معظم رهبری این خیال خام راه به‌جایی نخواهد برد .

وی تصریح کرد: بله با یقین بخشی از مشکلات موجود در جامعه معلول ظهور و بروز فساد در برخی دستگاه‌ها، ناکارآمدی برخی مسئولان، انفعال، پشت‌میزنشینی، عدم خلاقیت و جسارت تعدادی از مدیران است که این نقایص و چالش‌های جدی باید هر چه سریع‌تر رفع شود .

امام‌جمعه فارسان افزود: امروز مطالبه مردم از دولت و دیگر دستگاه‌های نظام اسلامی آن است که اگر وزیر و مدیری در سال‌های اخیر نتوانسته کارنامه خوب و مورد قبولی از خود ارائه نماید، بدون کمترین درنگ و اغماضی، نیرویی باانگیزه، جسور، انقلابی و متخصص را جایگزین وی نماید و فرصت‌ها را مغتنم بشمارد.

وی گفت: نکته دیگری که دولتمردان ما باید به آن توجه داشته باشند، بستن گلوگاه‌های فساد در دولت اعم از بانک‌ها، گمرکات، بندرها، مناطق آزاد، مراکز ثبت سفارش، تخصیص ارز و...است. از دیگر مطالبات مردم، ایجاد هماهنگی در تیم اقتصادی دولت است و باور داشتن به ظرفیت‌های داخلی و استفاده از سرمایه‌های بی‌بدیل ایران عزیز می‌تواند نُسخه شفابخش دردها و آلام کنونی جامعه باشد. که این انتظار را به جد از دولت محترم داریم .

امام‌جمعه فارسان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از صداوسیمایی مرکز استان و دفتر خبری شهرستان فارسان جهت انعکاس اخبار شهرستان را مرهون خدمات دفتر خبری شهرستان دانست و افزود: صداوسیما امروز نقش مهمی در جهت انعکاس و مطالبات مردم دارد در پایان این مراسم از مسئول دفتر خبری شهرستان فارسان تجلیل شد.

انتهای پیام/590پ


کد مطلب: 39957

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39957/دشمن-خیال-خام-خود-می-تواند-بین-مردم-حاکمیت-جدایی-بیندازند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir