کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

موفقیت‌های جامعه مرهون اعتماد به جوانان است/ مدیران برای استفاده بیشتر از ظرفیت جوانان تلاش کنند

20 دی 1396 ساعت 10:56

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در هر جایی که به جوانان میدان و اهمیت داده شود، آنگاه شاهد موفقیت‌های روزافزون آنان در جامعه خواهیم بود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از فارس؛ علی نادری عصر امروز در نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان سامان با بیان اینکه خانه جوان، مجمع خیرین ازدواج و تشکل‌های مردم‌نهاد در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد، اظهار کرد: در این راستا چارچوب‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز نیز می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: تشکیل خانه جوان و سمن‌ها می‌توانند رشد اجتماعی و مسؤولیت‌پذیری را برای جوانان در این شهرستان ایجاد کنند تا جوانان ما بتوانند اعتماد و روحیه خودباوری را درون خود احساس کنند و شاهد توسعه پایدار با حضور و مشارکت جوانان در تمامی عرصه‌ها باشیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با عنوان اینکه شهرستان سامان در اکثر زمینه‌ها دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف می‌باشد، تصریح کرد: در هر جایی که به جوانان میدان و اهمیت داده می‌شود، آنگاه شاهد موفقیت‌های روزافزون آنان در جامعه خواهیم بود.

نادری ساختارسازی، توانمندسازی و فرصت‌سازی را از مهمترین وظایف اصلی دولت در قبال سازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و بیان داشت: مدیران با استفاده از ظرفیت جوانان، ضمن مشارکت نسل جوان در آینده نظام، زمینه حضور بیشتر جوانان در فعالیت‌های اجتماعی را فراهم کنند چرا که باید تلاش‌های فراوانی در زمینه حضور جوانان فعال و توسعه‌گر در تمام زمینه‌ها صورت گیرد.

وی به پیگیری زمین برای احداث خانه جوان اشاره کرد و افزود: ساخت این مکان در حال پیگیری است و تخصیص‌های لازم برای ساخت زمین اختصاص داده شده است و پیگیری‌های لازم برای ثبت مجمع خیرین ازدواج در شهرستان نیز در حال انجام است و با ثبت این مجمع، شاهد آن خواهیم بود که ازدواج‌های آسان در شهرستان سامان صورت گیرد.

نادری یادآور شد: احداث خانه جوان قرار بود از چندماه پیش در شهرستان سامان ساخته شود که متاسفانه به دلیل عدم مکان، این خانه جوان در این شهرستان فعلاً فعال نیست و به محض در اختیار قرار دادن زمین و مکانی دولتی برای ساخت خانه جوان، فعالیت آن آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/1024ج


کد مطلب: 37977

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37977/موفقیت-های-جامعه-مرهون-اعتماد-جوانان-مدیران-استفاده-بیشتر-ظرفیت-تلاش-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir