کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

متولیان امر برای حضور در نماز جمعه تکلیف مضاعف دارند/ مسئولان برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری وقت بگذارند

22 دی 1396 ساعت 14:22

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بعد سیاسی نماز جمعه مربوط به دولتمردان و مسئولان نظام است و متولیان امر برای حضور در نماز جمعه تکلیف مضاعف دارند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد با اشاره به دو تعبیر خداوند درخصوص نماز جمعه اظهار کرد: این دو تعبیر شامل سعی و شتاب و رها کردن همه امور برای شرکت در این نماز است.

وی به دو بعد عبادی-سیاسی نماز جمعه اشاره و خاطرنشان کرد: بعد عبادی آن وظیفه همگان است و باید در ادای آن کوشید، اما بعد سیاسی آن مربوط به دولتمردان و مسئولان نظام است و متولیان امر برای حضور در نماز جمعه تکلیف مضاعف دارند.

امام جمعه شهرکرد به ۲۲ دی‌ماه سال ۱۳۵۷، سالروز تشکیل شورای انقلاب به ‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) اشاره و اضافه کرد: تشکیل این شورا قبل از شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی بوده است.

نکونام با اشاره به ۲۶ دی‌ماه سالروز فرار شاه خائن از کشور بیان داشت: تفاوت قبل و بعد از انقلاب این بود که حکام قبل از انقلاب شهوت‌ران بودند اما حکام بعد از انقلاب دین‌داری را سرلوحه کار خود قرار دادند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به اهدای پاداش از سوی خدا به مردم در برهه‌های مختلف اشاره و گفت: باید مدام و مستمر نگاهمان به تدابیر رهبری باشد چراکه امتی که امام زمانشان از آن‌ها راضی باشد مرضی رضای خدا هستند.

نکونام خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای پیشرفت و توسعه چهارمحال و بختیاری وقت بگذارند و بدانیم برای رساندن استان به جایگاهای مطلوب برنامه واحد و منظم نیاز است.

امام جمعه شهرکرد بر وحدت و هم‌دلی همه کسانی که قرار است در مقدرات این استان تاثیرگذار باشند تاکید و ادامه داد: تک‌روی‌ها مانع از رشد استان شده و باید تلاش کنیم اختلافات قومی و سلیقه‌ایی یکی شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 38002

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38002/متولیان-امر-حضور-نماز-جمعه-تکلیف-مضاعف-مسئولان-پیشرفت-چهارمحال-بختیاری-وقت-بگذارند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir