کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح و کلنگ زني ۲۳ پروژه در ايام الله دهه فجرشهرستان بن

9 بهمن 1393 ساعت 8:18

فرماندار بن از افتتاح و کلنگ زني ۲۳ پروژه در ايام الله دهه فجر اين شهرستان خبرداد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، کمال اکبريان فرماندار بن در ستاد دهه فجر شهرستان بن گفت: سال گذشته مردم در ايام الله دهه مبارک فجر از عدم افتتاح حتي يک پروژه در اين شهرستان گلايه مند بودند و خوشبختانه امسال با همت مسئولين شهرستاني و استاني توانستيم پروژه هاي خوبي براي افتتاح در نظر بگيريم.
 
اکبريان از افتتاح و کلنگ زني ۲۳ پروژه در شهرستان بن در ايام الله دهه فجر خبرداد و گفت: در اين ايام شاهد دو کلنگ زني ازجمله ساختمان فرمانداري با اعتباراتي بالغ بر هفت ميليارد ريال و ساختمان منابع طبيعي خواهيم بود.



وي از افتتاح دو سالن ورزشي خبر داد و گفت: اين دوسالن با همت اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش صورت گرفته است.


اکبريان افزود: سالن ورزشي يانچشمه با اعتباراتي بالغ بر شش ميليارد ريال و سالن ورزشي بارده با اعتبار بيش از هفت ميليارد ريال از جمله اين طرح ها است.
 
فرماندار بن افتتاح رسمي فاز اول طرح چهارخطه شهرکرد-بن-داران را از ديگر پروژه هاي افتتاحي اين ايام دانست و گفت: اين طرح يکي از دغدغه هاي استاندار بوده و تاکيد کردند در صورت مساعد بودن هوا فاز دوم اين طرح هرچه زود تر شروع به کار نمايد.


وي تصريح کرد: با واگذاري زمين هايي از سوي منابع طبيعي به شهرداري ها و دهياري ها شاهد جنگل کاري ها و بوستان هايي خواهيم بود و چند پروژه کشاورزي نيز در اين ايام افتتاح خواهد شد.


اکبريان خاطر نشان کرد: عزم و اراده جدي و وحدت بين ادارات اين شهرستان موجب شد تا امسال با گذشت يک سال از آغاز فعاليت اين دولت طرح هاي مطلوبي را براي افتتاح داشته باشيم و ان شاالله در سال هاي آينده نيز شاهد افتتاح پروژه هاي ديگر و پيشرفت روز افزون اين شهرستان باشيم.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 20542

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20542/افتتاح-کلنگ-زني-۲۳-پروژه-ايام-الله-دهه-فجرشهرستان-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir