کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير حوزه علميه بروجن:

جنايات ميانمار ماهيت نظام سلطه را نشان داد/ سکوت کنفرانس اسلامي مايه تاسف است

23 شهريور 1396 ساعت 12:46

مدير حوزه عمليه بروجن ضمن بيان اين جنايات رخ داده در ميانمار ماهيت غرب و نظام سلطه را نشان مي دهد، گفت: متاسفانه کنفرانس اسلامي که بايد حامي مسلمانان مظلوم باشد سکوت کرده و عکس العملي نشان نمي دهد؛ شايد اين فاجعه کمتر از فاجعه اي که براي مسلمانان ميانمار رخ داده نباشد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام احمدرضا مهديه در گفتگو با کلار، ضمن محکوم کردن نسل کشي مسلمانان ميانمار اظهار داشت: کشتار مسلمان در ميانمار به بهانه درگيرهاي قومي آغاز شده اما وقتي دقيق تر نگاه مي شود موارد مشابه که در ساير نقاط جهان هم اتفاق افتاده دست استکبار جهاني و صهيونيست ها به خوبي روشن است.

وي تصريح کرد: عوامل چنين جنايات وحشيانه اي تربيت شدگان نيروهاي آموزشي رژيم صهيونيستي هستند و در واقع چنين درندگاني را تربيت مي کند و به جان جامعه اسلامي مي اندازد.

تفاوت افراد براي مجامع بين المللي/ چرا احمد شهيد سکوت کرده است؟

حجت الاسلام مهديه با بيان اين که متاسفانه مجامع بين المللي نشان دادند که براي آنها افراد تفاوت مي کنند، افزود: آنها فرياد مي زنند شهروند درجه يک و دو نداريم، همه در يک سطح و از حقوق مساوي برخوردار هستند اما وقتي در پاي عمل مشاهده مي شود اگر چنين اتفاقي در يکي از کشورهاي اروپايي رخ مي داد غوغا به پا مي کردند و شوراي امنيت فورا جلسه تشکيل مي داد.

مهديه به سکوت "احمد شهيد " که پيگير مسائل حقوق بشري است اشاره کرد و گفت: وي در واکنش به شايعات و تمهت هايي که به نظام مقدس اسلامي نسبت داده مي شود بيانيه مي دهد و کشورها را تهييج و ترغيب به مواضع ضدنظام ما مي کند.

جنايات ميانمار ماهيت نظام سلطه را نشان داد/شيفتگان غرب بيدار شوند

وي با بيان اين که "آنگ سان سوچي" رهبر ميانمار و برنده جايزه صلح نوبل با اين اتفاقات ‌فاتحه جايزه صلح نوبل را خوانده است، افزود: جنايات رخ داده در ميانمار ماهيت نظام سلطه و غرب را نشان مي دهد تا کساني که شيفته غرب هستند و زرق و برق نظام سلطه چشم آنها را کور کرده بيدار شوند و بفهمند که سنگ چه کساني را به سينه مي زنند.

سکوت کنفرانس اسلامي مايه تاسف است

مدير حوزه علميه بروجن بيان کرد: سکوت و تاييد شکنجه ها و درنده خويي جنايت کاران ميانمار از طرف غربي ها درسي بزرگي براي همه کساني است که چشمشان به نظام سلطه و آمريکا است.

وي با مطرح کردن اين سوال که چرا کنفرانس اسلامي بي تفاوت قضيه ميانمار است و اجلاس فوق العاده تشکيل نمي دهد؟ گفت: دولت هاي اسلامي در خط مقدم براي کمک به ميانمار قرار دارند.

حجت الاسلام مهديه گفت: متاسفانه کنفرانس اسلامي که بايد حامي مسلمانان مظلوم باشد سکوت کرده و عکس العملي نشان نمي دهد؛ شايد اين فاجعه کمتر از فاجعه اي که براي مسلمانان ميانمار رخ داده نباشد که حقوق مسلمانان و کشورهاي اسلامي اينگونه جلوي چشمانشان ضايع مي شود.

حقوق بشر آمريکايي دفاع از سبوعيت هاست

وي ضمن بيان اين که حقوق بشر آمريکايي دفاع از سبوعيت ها است، تصريح کرد: در راس و خط مقدم کشورهاي اسلامي هستند اما جاي سوال دارد که چرا سکوت کرده اند گرچه پاسخ آن مشخص است؛ کشورهايي که دست نشانده نظام سلطه باشند انتظاري بيشتر از آنها نيست.

ايران وراي قوميت ها پرچم مبارزه با ظلم را در دست دارد

حجت الاسلام مهديه گفت: اگر دولت هاي اسلامي و حتي ملت هاي اروپايي واکنشي نشان نمي دهند ملت هاي آزادي خواه و در راس آن ملت هاي مسلمان بايد از طرق مختلف به دولت ها فشار آورند تا وادار به عکس العمل شوند.

وي گفت: افتخار جمهوري اسلامي ايران است که وراي هر قوميت و مذهبي پرچم مبارزه و فرياد عليه ظلم آشکار را به دست گرفته و در حقيقت در سراسر دنياي اسلام مسلمانان بايد بيدار شوند و سران کشورهاي خود را وادار کنند تا جلوي اين سبوعيت ها را بگيرند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 36202

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36202/جنايات-ميانمار-ماهيت-نظام-سلطه-نشان-سکوت-کنفرانس-اسلامي-مايه-تاسف

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir