کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

مسئولان در جمع مردم حاضر شوند و پاسخگو باشند/ مديران بي‌کفايت به مردم بدهکارند

5 بهمن 1397 ساعت 15:08

امام جمعه لردگان در بخشي از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته با ابراز تاسف از اتفاقات اخير ‌شهرداري و شوراي شهر لردگان اظهار داشت: آقايان استاندار و معاونين ايشان بسم الله، لردگان مشکل دارد بيائيد پاسخگو باشيد مگر در شهرداري لردگان چه خبر است، مگر چه تقسيم مي کنند که ما خبر نداريم که هر روز بر سر مسئوليت دعواست.


به گزارش  جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: هداياي نکير و منکر در روز قيامت از انسان اول صدق السان و راستگوئي است دوم ترک غيبت است مواظب ياشبم در هر کجا که هستيم غيبت نکنيم.

وي در ادامه گفت : مقام معظم رهبري در 19 دي در خصوص تمرکز دشمن روي مسائل معيشتي مردم با توصيه به قوه مجريه و مردم گفت: مواظب باشيد هر حرفي را نبايد زد کسي که تخصص در کاري ندارد نبايد حرفي را بزند که در جامعه التهاب بوجود بيايد و پايبند باشيد به الگوي رفتاري.

تاج زاد افزود: توجه به سياستهاي اقتصاد مقاومتي و تقويت بخش خصوصي و توليد داخلي وکار با کيفيت باعث مي شود نقشه هاي اقتصادي دشمن که همان مبارزه با تحريم هاست  کشور را از اين مرحله نجات دهيم.
وي به وضعيت شهرداري لردگان اشاره کرد و گفت: يک عده اي در شهرداري و شوراي شهر لردگان براي مردم مشکلاتي درست کردند.
آقايان استاندار و معاونين ايشان بسم الله اين شهر بزرگ شما در لردگان مشکل دارد بيائيد پاسخگو باشيد مگر در شهرداري لردگان چه خبر است، مگر چه تقسيم مي کنند که ما خبر نداريم و که هر روز به خاطر مسئوليت برسرهم مي زنند.

 وي با اشاره به اينکه خيلي از مسئولين استان و شهرستان عرضه جمع کردن يک شهرداري يک شهر را ندارند گفت: چرا مسئولين اين دولت اينقدر بي توجهي و بي رمق و بي انگيزه اند، دو سه سال است جمعيت  30هزار نفري شهر لردگان مشکلات فراواني دارند و از طرفي يکصد هزار نفر در اين شهر تردد دارند يعني ظلم به يکصد هزار نفر .

تاج زاد تصريح کرد: اي کاش يک بار يکي از معاونين استاندار در شهر لردگان يک ساعت در اين شهر قدم مي زدند تا مردم  از نزديک مشکلات را به آنها بگويند.

وي اشاره داشت: مقام معظم رهبري فرمودند: مشکلات را به مردم بگوئيد تا مردم بدانند در اين مملکت چه مي گذرد.

امام جمعه لردگان در ادامه گفت: در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران هستيم عزتي که ما الان داريم در گذشته نداشتيم در حوزه هاي مختلف، اين آزادي که مردم دارند اين استقلالي که الان داريم پيشرفت هاي نظامي چهل سال مردم سالاري ديني در برگزاري آزادانه انتخابات امروز 98% مردم ما داراي مدارک بالاي علمي هستند، رشد فرهنگي در کشور ايني ها از برگات انقلاب اسلامي است . 

وي گفت: مردم يک مقايسه اي داشته باشند با رژيم ستم شاهي،   مسئولين  براي مردم توضيح دهند که چقدر رشد داشتيم در حوزه هاي مختلف در کشور، اقتصاد کشور قبل از انقلاب در اختيار بيگانگان بود به خصوص آمريکا، مسئولين رده بالاي کشور هم به اين امر مهم اذهان داشتند.

وی به روز 6بهمن حمله گروهک هاي منافق به شهر آمل اشاره کرد و به 9 بهمن سالروز شهادت شهيد حسن باقري مغز متفکر اطلاهات جنگ اشاره نمودند .

انتهاي پيام1022ج /630 ل


کد مطلب: 41242

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41242/مسئولان-جمع-مردم-حاضر-شوند-پاسخگو-باشند-مديران-بي-کفايت-بدهکارند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir