کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

حوزه ورزش و جوانان، دو حوزه بسیار مهم است/بدون برنامه ریزی نمی توان بجایی رسید

10 دی 1396 ساعت 13:16

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه ورزش و جوانان، دو حوزه بسیار مهم است که بدون برنامه ریزی نمی توان به جایی رسید.


به گزارش خبرنگار حوزه ورزش جهانبین نیوز، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال بختیاری صبح امروز «یکشنبه» در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد.


دراین مراسم از زحمات عبدالرحمن قاسمی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان تقدیر و حمید کریمی به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان معرفی شد.




حمید کریمی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: حوزه ورزش و جوانان، دو حوزه بسیار مهم است که بدون برنامه ریزی نمی توان به جایی رسید. یقیناً برنامه ریزی های مفصلی را در حوزه ورزش همگانی، قهرمانی و ورزش حرفه ای خواهیم داشت.در حیطه جوانان هم بحث ازدواج، اوقات فراغت و اشتغال جزء اولویت ها در برنامه ریزی ها است.

کریمی با بیان اینکه ظرفیت های استان در چشم انداز چهارساله استان دیده خواهد شد افزود: اقلیم منطقه ای که استان دارد، ارتفاعات شناخته شده ای که وجود دارد، می‌تواند کانونی برای مسابقاتی مثل کوهنوردی، سخره نوردی و... باشد. همچنین میتوانیم کمپ های تمرین در ارتفاع را داشته باشیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان تاکید کرد: سرمایه گذاری ما در حوزه ورزش، روی این موضوعات است، انشاء الله سعی ما بر این است که در حیطه جوانان با رفع مشکل جوانان، با تسهیل سازی برای موارد مهمی مانند ازدواج، اشتغال بتوانیم برنامه هایی را داشته باشیم، سند راهبردی به زودی تدوین  و تمام موراد درآن توضیح داده خواهد شد.

انتهای پیام/1027ج


کد مطلب: 37832

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37832/حوزه-ورزش-جوانان-دو-بسیار-مهم-بدون-برنامه-ریزی-نمی-توان-بجایی-رسید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir