کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار شهرکرد:

شهرداری آماده همکاری بیشتر با دانشگاه شهرکرد است

22 آبان 1396 ساعت 13:10

شهردار شهرکرد گفت: شهرداري شهرکرد تا الان بيشترين تعامل و همکاري را با دانشگاه داشته است و علاقمند به ادامه همکاري مي باشد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، نورالله غلاميان شهردار شهرکرد با شايان شامحمدي رئيس دانشگاه شهرکرد و جمعي از مسئولان اين دانشگاه ديدار و گفتگو کرد.

در اين ديدار شايان شامحمدي رئیس دانشگاه شهرکرد ضمن خيرمقدم به شهردار شهرکرد و تشکر از وي بابت حضور در دانشگاه گفت: خوشبختانه طي سه سال اخير در دانشگاه شهرکرد کارهاي عمراني خوبي ازجمله احداث خوابگاهاي دانشجويي، بازارچه، سر درب و بلوار دانشگاه صورت گرفته است.

رئيس دانشگاه شهرکرد در بخش ديگري از سخنانش، از حمايت هاي شهرداري شهرکرد، از دانشگاه شهرکرد تقدير و تشکر کرد و اظهار اميدواري کرد که اين حمايت ها ادامه پيدا کند.

نورالله غلاميان شهردار شهرکرد نيز در اين ديدار ضمن تشکر از رئيس دانشگاه شهرکرد، از روند اجراي پروژه هاي عمراني در دانشگاه شهرکرد ابراز خرسندي کرد و گفت: شهرداري شهرکرد تا الان بيشترين تعامل و همکاري را با دانشگاه داشته است و علاقمند به ادامه همکاري مي باشد.

گفتني است، در اين نشست طرفين درباره موضوعات مختلف ازجمله عوارض پرداختي به شهرداري بحث و تبادل نظر نمودند و يک ياداشت تفاهم در همين زمينه امضاء شد.

لازم به ذکر است؛ قبل از اين ديدار، شهردار شهرکرد به اتفاق مسئولان دانشگاه از پروژه هاي در حال احداث و مورد بهره برداري بازديد کرد و از نزديک در جريان اجراي اين پروژه ها قرار گرفت.

انتهاي پيام۱۰۲۶ج/920م


کد مطلب: 37076

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37076/شهرداری-آماده-همکاری-بیشتر-دانشگاه-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir