کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير کارگروه اشتغال شهرستان کوهرنگ

در سال 94 سهم شهرستان کوهرنگ از تسهيلات بخش مشاغل خانگي 600 ميليون مي باشد

9 مهر 1394 ساعت 8:31

ريس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي و دبير کارگروه اشتغال شهرستان کوهرنگ گفت: در سال 94 نزديک به 600 ميليون تومان سهم شهرستان از تسهيلات بخش مشاغل خانگي مي باشد.


به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، کارگروه تخصصي اشتغال شهرستان کوهرنگ به رياست فرماندار کوهرنگ و با حضور مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي، رييس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي و دبير کار گروه اشتغال شهرستان کوهرنگ، معاون صندوق کارآفريني اميد استان و مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان کوهرنگ در سالن جلسات فرمانداري شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

در اين جلسه ريس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي و دبير کارگروه اشتغال شهرستان گزارشي از وضعيت اقتصادي و اشتغال شهرستان ارائه کردند و بيان داشتند که دو طرح مشاغل خانگي و طرح توسعه اقتصادي روستا از طرح هاي اشتغالزايي موثر بوده و در سال 94 نزديک به 600 ميليون تومان سهم شهرستان از تسهيلات بخش مشاغل خانگي مي باشد

فرج اله چراغپور افزود: طرح هاي پرورش قارچ روستاي اميراباد، ملکه زنبور محمداباد، تهيه چرم ميهه و پرورش زنبور عسل بازفت از طرح هاي خوب اشتغالزايي مي باشند که زمينه اشتغال حدود 300 نفر را فراهم خواهد کرد.

 
 فرماندار شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: شهرستان کوهرنگ با توجه به گستردگي و پراکندگي جمعيت و دارا بودن استعداد دامپروري و کشاورزي و پيشگيري از مهاجرت روستاييان نياز به توجه خاصي در جهت ايجاد اشتغال دارد.

مرتضي زمانپور افزود: با توجه به اينکه سرشاخه هاي رودهاي کارون،زاينده رود و دز از شهرستان کوهرنگ سرچشمه مي گيرند، با حمايت از سرمايه گذاران حوزه بسته بندي آب، و هدايت آنها به اين سمت و سو مي تواند توليد و اشتغال قابل قبولي را در شهرستان کوهرنگ ايجاد کند. 
 
 
انتهاي پيام1020ج /610ک


کد مطلب: 24746

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24746/سال-94-سهم-شهرستان-کوهرنگ-تسهيلات-بخش-مشاغل-خانگي-600-ميليون-مي-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir