کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

سردرگمی و نابسامانی در بازار حاکم است/دولتمردان نقش انقلابی خود در اعتدال‌بخشی به بازار را انجام دهند

15 تير 1397 ساعت 15:08

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به وضع بازار و شرایط اقتصادی کشور، گفت: دولتمردان نقش انقلابی خود در اعتدال‌بخشی به بازار را انجام دهند.


 به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به وضع بازار و شرایط اقتصادی کشور، گفت: دولتمردان نقش انقلابی خود در اعتدال‌بخشی به بازار را انجام دهند.

وی افزود:متاسفاته سردرگمی و نابسامانی در بازار حاکم است و مردم از همه دستگاه‌ها برای بهبود شرایط انتظار دارند اما دولتمردان در اعتدال بخشی به بازار نقش عمده دارند و کار اصلی و انقلابی را دولت باید انجام دهد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد خواستار عبور از منافع شخصی برای این هدف شد و گفت: نباید بگذاریم جامعه قربانی شود انقلاب را باید با ایثارگری، خدمتگزاری و رافت نسبت به یکدیگر حفظ کرد.

نکونام با اشاره به عملکرد و موضع‌گیری مطلوب ریاست جمهوری در سفر به کشورهای اروپایی، ادامه داد: از رییس جمهور انتظار داریم چنین اقدام و موضع‌گیری انقلابی را در مسائل اقتصادی کشور نیز جاری کند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: احتکار و گران‌فروشی اجناسی که با قیمت کم خریداری شده در قرآن مذمت شده است.


وی افزود: نباید افرادی برای منفعت شخصی خود تعادل در بازار و نظم اقتصادی را به هم بزنند.
نکونام خواستار نقش آفرینی همگان در مسئله حجاب و عفاف شد و گفت: نباید گذاشت بی‌حیایی در جامعه رواج یابد چرا که حیا و عفاف جزو ارزش‌های اسلامی چه برای زنان و چه مردان است.

وی یادآور شد: امسال نیز طرح تقویت مبانی اعتقادی با موضوع "انقلابی-باید و نبایدها" از یک هفته آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۷ج


کد مطلب: 39696

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39696/سردرگمی-نابسامانی-بازار-حاکم-دولتمردان-نقش-انقلابی-خود-اعتدال-بخشی-انجام-دهند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir