کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پيامي

پدر شهيد جيلان از مردم و مسئولان قدرداني کرد

7 آذر 1396 ساعت 10:40

پدر شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان بروجني در پيامي از مردم و استان مسئولان چهارمحال و بختياري قدرداني کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، مصطفي جيلان بروجني پدر شهيد مدافع حرم کربلايي عليرضا جيلان در پيامي از مردم و مسئولان استان چهارمحال و بختياري و شهرستان بروجن قدرداني کرد.

در اين پيام آمده است:

بسم رب الشهداء والصديقين

عشق است چنين لاله پرپر دادن!
در راهِ شما، عليِ اکبر دادن!
آقا! سر و دل فداييِ زينبتان!
دلداده شدن خوش است با سَر دادن!

همشهريان عزيز، هموطنان بزرگوار، مسئولين خدوم و عاشقان ولايت و شهادت درودتان باد

پيکر مطهر فرزند شهيدم فرمانده دلاور مدافع حرم کربلايي عليرضا جيلان بروجني در کنار مزار مطهر عموي شهيدش پس از يک سفر باعظمت براي هميشه آرام گرفت.

سفري که از بوکمال آغاز شد تا حرم عمه سادات حضرت زينب کبري سلام الله عليها، تا معراج الشهداي تهران، تا ديار کريمه اهل بيت و حرم مطهر بي بي فاطمه معصومه سلام الله عليه‍ا و مسجد مقدس جمکران، تا اسقبال و وداع باشکوه در بروجن و نهايتاً تشييع و تدفيني که در هفته بسيج و بر دوش شير زنان و غيور مردان عاشق شهادت، با حضور شما يک روز حماسي را در تاريخ بروجن هميشه قهرمان و استان ولايتمدار چهارمحال و بختياري رقم زد.

در اين مسير، شوق وافر مردم و علاقه بي حد و اندازه مردم به شهيد و به آرمان‌ها و راه شهيد بود که دلگرمي ما مي‌شد. امروز ۳۸ سال از صدور فرمان تاريخي امام راحل عظيم‎الشأن ما مبني بر تشکيل بسيج مستضعفين گذشت و شهادت بسيجي شهيدمان عليرضا ثابت کرد وقتي با بصيرت در راه انديشه‌ها و اعتقادات پاي مي‌گذاري، قطعاً حاجت روا خواهي شد و اين نشان داد انديشه ناب بسيجي بودن و ولايتمداري در همه ايام مجاهدان بي نظيري دارد که با بزرگترين دارايي خويش يعني جانشان، دفتر اين مکتب خونين و پر افتخار را امضا مي‌کنند.

اکنون بر خود واجب دانستم از همه کساني که به هر نحوي در اين مسير همراه و همقدم ما بودند و تلاش کردند تا اين حرکت عظيم باشکوه‌تر از حد بيان برگزار گردد، به وي‍ژه نماينده معزز ولي فقيه در استان و امام جمعه محترم شهرکرد حضرت حجت الاسلام و المسلمين نکونام، استاندار محترم جناب آقاي عباسي، سپاه حضرت قمر بني هاشم استان و رئيس ستاد برگزاري مراسمات جناب سرهنگ کيهاني و نيرو‌هاي زحمتکش سپاه بروجن و نيرو‌هاي نظامي و انتظامي و مديرکل محترم صدا و سيما جناب آقاي مهندس عظيمي، صميمانه تقدير و تشکر نماييم.

از آحاد مردم شريف، از مسئولين خدوم، از خانواده‌هاي معزز شهدا، جانبازان و ايثارگران سپاسگزاريم که نشان دادند در مسير آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و امام راحل و رهبرعزيز انقلاب و شهدا ايستاده اند. شک نکنيد بزرگترين خواسته خانواده‌هاي شهدا از مردم و مسئولين تنها همين نکته است.

براي همه عزيزان، سلامتي، عزت و سربلندي از درگاه حضرت حق مسالت مي‌نماييم.

گفتني است شهيد عليرضا جيلان بروجني به صورت داوطلبانه و در قالب نيروي بسيجي مدت هاي زيادي در جبهه هاي مقابله با تکفير و داعش در سوريه حاضر بود تا سرانجام در هشتمين و آخرين اعزام خود به جبهه هاي مقاومت اسلامي در شب شهادت امام رضا(ع) و در عمليات آزادسازي بوکمال به مقام رفيع شهادت نائل شد از اين شهيد بزرگوار يک فرزند به نام اميرعلي به يادگار مانده است.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 37346

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37346/پدر-شهيد-جيلان-مردم-مسئولان-قدرداني

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir