کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندارچهارمحال وبختیاری:

امروز ملت ایران اتحاد و اقتدارشان را به رخ دشمن کشیدند

12 مهر 1397 ساعت 10:35

استاندارچهارمحال وبختیاری گفت: امروز آماده ایم که با امام(ره) ، شهدا و رهبری تجدید بیعت کنیم و آماده ایم به دشمنان بگوییم به کوری چشم دشمنان ایستاده ایم و کنار هم هستیم.


به گزارش جهانبین نیوز، اقبال عباسی استاندارچهارمحال وبختیاری در اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز آماده ایم که با امام(ره)، شهدا و رهبری تجدید بیعت کنیم، تصریح کرد: امروز آماده ایم به دشمنان بگوییم به کوری چشم دشمنان ایستاده ایم و کنار هم هستیم.

عباسی با بیان اینکه ما به خوبی میدانیم باید در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی بایستیم؛ عنوان کرد: ما برای نمایش گذاشتن اقتدارمان در کنار هم هستیم.

استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه ما همچنان پیرو حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت زینب(س) هستیم بیان داشت: دشمن هر روز رجز می خواند اما فلسفه وجودی جمهوری اسلامی ایران را نفهمیده است.

عباسی با اشاره به اینکه، ایران اسلامی در آن فرهنگ عاشورایی حاکم است، بیان داشت: دشمن ما اعتقادات ما را نشانه گرفته است و  همه ما بایتس لباس رزم بپوشیم و مقابل آن می ایستیم.

وی با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری در طول شش سال اخیر در مقابل همه فتنه ها ایستاد بیان داشت: مردم این استان به همگان نشان دادند که این استان امن ترین جا بوده و هست.

استاندار چهارمحال وبختیاری افزود: کامیون داران ما ثابت کردند به دشمن که همه آن ها بسیجی هستند و نشان دادند که با ناهنجاری ها و بی تدبیری ها کاملاً مخالفیم .

وی با بیان اینکه ما در حمایت رهبرمان به پا میخیزیم عنوان کرد: ما استکبار جهانی را عین فساد و ظلم می دانیم.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 40496

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40496/امروز-ملت-ایران-اتحاد-اقتدارشان-رخ-دشمن-کشیدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir