کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر فارسان

انقلابي نمايي غير از انقلابي گري است

8 دی 1396 ساعت 16:15

امام جمعه شهر فارسان گفت: برخي در کشور اداي انقلابي درمي‌آورند که مقام معظم رهبري فرمودند انقلابي نمايي غير از انقلابي گري است و اين بيانات برملا کننده طرح‌هاي کساني که قبلا در نظام جمهوري اسلامي بودند يا همين الان هستند و در اين نظام به شهرت و قدرت رسيدند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام محسن ملک پور در خطبه هاي نماز جمعه شهر فارسان گفت: خودم و شما را در اين خطبه نيز به رعايت تقوا و پاسداشت اين گوهر گرانبهاي الهي دعوت مي کنم، رعايت تقوا سبب از بين رفتن سرخوردگي و نگراني هاي روحي و اجتماعي و سبب حل مشکلات اقتصادي مي شود.

وي افزود: قرآن مي فرمايد: (وَ مَن يَتَّقِ اللهَ يَجعَل لَه مَخرَجاً * وَ يَرزُقهُ مِن حَيثُ لا يَحتَسِب)اين آيه از اميد بخش ترين آيات قرآني است، که پرده هاي ياس و نااميدي را پاره مي کنه و به اهل تقوا وعده نجات و حل مشکلات را مي دهد.

امام‌جمعه فارسان بيان داشت: 9 دي اوج بصيرت يک ملت بود حماسه نهم دي‌ماه سال ۸۸ از اين جهت اهميت دارد و محترم است که به دنبال کودتاي خزنده و خطرناک و با حمايت و هدايت بيگانگان مي‌رفت که تماميت انقلاب و نظام اسلامي را به خطر بيندازد که با اراده پولادين و حضور منسجم عاشورايي اين ملت به صورتي معجزه وار آتش آن خاموش شد و اگر اقدامات و هشدارهاي به موقع مقام عظماي ولايت نبود به اعتراف دوست و دشمن شرايط به‌گونه‌اي ديگر رقم مي‌خورد و الان معلوم نبود که در چه وضعيتي قرار داشتيم.

 حجت‌الاسلام‌ و المسلمين ملک پور افزود: تمام قرائن و شواهد و اسناد و اعترافات عناصر دخيل در فتنه ۸۸ و تحليل‌هاي واقع‌بينانه از قبل و حين و بعد از فتنه رد پاي سرويس هاي اطلاعاتي و امنيتي معاندان ملت ايران را نشان ميدهد اگرچه از حوادث سال ۸۸ تعبير به فتنه مي‌شود و از حيثي تعبير درستي است ولي اقدامات و تحرکات مرموز بيشتر به کودتاي حساب‌شده مي‌ماند که اگر با همان دست فرماني که خواص قدرت‌طلب و بي‌بصيرت و برخي وابستگان جاهلان آنان پيش مي‌بردند.

اگر حماسه عظيم ۹ دي اتفاق نمي‌افتاد معلوم نبود چه بر سر نظام،مردم و کشور مي‌آمد

وي تصريح کرد: اگر حماسه عظيم ۹ دي اتفاق نمي‌افتاد معلوم نبود چه بر سر نظام و انقلاب و امنيت و عزت و اقتدار اين مردم و کشور مي‌آمد و آيا امروز اين سينه‌چاکان سران فتنه پاسخگوي خسارت وارده بودند؟

وي اظهار داشت: اما وقتي مردم در ۹ دي‌ماه به ميدان آمدند ولايتمداري، روحيه انقلابي و ملي، دشمن‌شناسي و وحدت و انسجام ملي خودشان را نشان دادنداما اين مدعيان سياست و خواص بي‌بصيرت سخنان رهبري حکيم را که فصل الخطاب است را به‌سادگي از آن عبور کردند و جامعه را در آستانه هرج‌ومرج و موجي از آشوب و ناامني قراردادند؛ اما آنچه که نبايد فراموش کنيم اينکه جوهره و روح فتنه و دشمني دشمنان هميشه است و نبايد از آن غفلت کرد ولي شيوه ها و قالب‌ها متناسب شرايط تغيير کرده است.

وي بيان داشت: در اين شرايط امروزي هدف و برنامه دشمن نااميد کردن مردم از تداوم انقلاب است دشمنان با استفاده از ضعف‌هاي برخي عناصر و عرصه‌هاي داخلي جوري جلوه مي‌دهند که انقلاب نه تنها به اهداف خود نرسيده است بلکه در آينده هم نمي‌تواند به اهداف خود برسد و گروهي دانسته و برنامه‌ريزي‌شده باهدف ايجاد نااميدي و ياس و گروهي از روي جهالت و جو گرفتگي دست به اين کار مي زنند.

وي به سخنان مقام معظم رهبري اشاره داشت و گفت: حضرت آقا روشن و شفاف مي‌فرمايند الان در جنگ با دشمن در عرصه جنگ نرم قرار داريم و بايد شرايط را به‌خوبي درک کرد در جنگ بايد حدس بزنيد دشمن مي‌خواهد چه کاري انجام دهد امروز حدس زدن نياز ندارد هزاران توپخانه دروغ‌پردازي به سمت اين ملت مشغول شليک هستند و گروهي در داخل متاسفانه اين کار را انجام مي‌دهند با دروغ‌پردازي، لذا حضرت آقا مي‌فرمايند کساني که کار دشمن را در داخل انجام مي‌دهند تقوا ندارند اين ها دينشان سياسي است با اين آنکه سياست شان ديني باشد.

وي اظهار داشت: برخي در کشور اداي انقلابي درمي‌آورند که مقام معظم رهبري فرمودند انقلابي نمايي غير از انقلابي گري است و اين بيانات برملا کننده طرح‌هاي کساني که قبلا در نظام جمهوري اسلامي بودند يا همين الان هستند و در اين نظام به شهرت و قدرت رسيدند و بعد از مسئوليت خود را به عنوان مدعي در برابر نظام اسلامي قرار مي‌دهند در صورتي که بايد پاسخ‌گو باشند.

انتهاي پيام/590پ


کد مطلب: 37788

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37788/انقلابي-نمايي-غير-گري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir